Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود گذشت ۲۵ تا ۳۰ سال از آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه‌های این استان هنوز نیمه تمام هستند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، جعفر گوهرگانی در نشست بررسی مصوبات سفر معاون اقتصادی وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پروژه‌هایی از سفر مقام معظم رهبری به استان، طرح دولت‌های مختلف و وزرا در استان بر زمین مانده که این پروژه‌ها باید احصاء شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این پروژه‌های زخمی با توجه به نگرش‌های سلیقه‌ای برخی مدیران در دوران و سنوات گذشته شروع شدند و هنوز بر زمین مانده‌اند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان این طرح‌ها را شناسایی و مشخص کنند و با اولویت پیشرفت فیزیکی به استانداری ارسال کنند.

گوهرگانی تصریح کرد: پروژه‌هایی در این استان وجود دارد که ۲۵ تا ۳۰ سال از زمان کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آنها می‌گذرد اما همچنان نیمه تمام و بلاتکلیف مانده‌اند.

وی ادامه داد: برای احداث پروژه‌های عمرانی و اقتصادی از بیت‌المال هزینه‌هایی شده اما این پروژه‌ها به سرانجام نرسیدند که طبق پیشرفت فیزیکی، پروژه‌ها به ما اعلام شود ما هم قول می‌دهیم برای اتمام آنها کمک و همکاری کنیم.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استقرار ادارات شهرستانی سال‌ها است مصوب شده اما اجرا نشده عنوان کرد: برای مثال اگر در این وضعیت نابسامان بازار اداره صنعت و معدن برای نظارت بر بازار در شهرستا‌ن‌ها مستقر نشود وضع از این بدتر می‌شود و برای اداره کل ما این ضعف بزرگی است.

گوهرگانی تاکید کرد: پس از گذشت ۹ سال از تأسیس شهرستان‌های استان برخی نمایندگی ادارات در این شهرستان‌های تازه تأسیس راه اندازی نشده‌اند که باید پیگیری شود چرا نمایندگی ندارند در صورت داشتن نمایندگی دیگر نیاز به مراجعه مردم شهرستان‌ها برای هر کار اداری به مرکز استان نیست و مردم با برخی مشکلات مواجه نمی‌شوند.

وی با اشاره به نبود راه دسترسی برخی قبور شهدا در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جای شرمساری است که در یک روستایی از استان قبر شهیدی جاده دسترسی نداشته باشد، مسئولان و متولیان استان هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کنند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آبرسانی به باغات دلی اولاد علی‌مومن در شهرستان بویراحمد ادامه داد: برای ۲۰۰ هکتار از اراضی دلی اولاد علی مؤمن ایستگاه پمپاژ احداث شد اما باغداران اراضی خود را به ۴۰۰ هکتار گسترش دادند.

گوهرگانی اضافه کرد: با وجود اینکه باغداران این منطقه در شهرستان بویراحمد اراضی باغی خود را گسترش دادند اما آبرسانی به باغات استان در دستور کار است و آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی وظیفه رفع این مشکل را دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروژه عمراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق جان دوباره به اورژانس کشور

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور از تزریق ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفر میعادفر، امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان سال‌جاری با تزریق یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی استان‌های سراسر کشور، مشکل فرسودگی نیمی از این خودروهای زندگی‌بخش مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز استان، افزود: با توجه به وضعیت استان، فاصله زیاد شهرستان گچساران با مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت‌خیز، نیازمند همراهی این مجموعه برای راه‌اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور گفت: امیدواریم با هم‌افزایی در جهت حل مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی بتوان مشکلات این شهرستان را حل کرد و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان حوزه نفت و گاز کچساران را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: تأمین ۳۰۰ آمبولانس آفرود برای امدادرسانی در مناطق کوهستانی و سخت گذر مانند کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، در سفر دو روزه رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور، به کهگیلویه و بویراحمد، کلنگ ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و به مساحت ۲۴۰ مترمربع واقع در محور یاسوج بابامیدان، ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی یاسوج و پایگاه اتوبوس آمبولانس با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و مساحت ۳۶۰ مترمربع، واقع در شهرستان بویراحمد جاده کمربندی ورودی شهرک‌های صنعتی و ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای لیشتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۴۵۰ متر مربع، واقع در شهرستان گچساران منطقه لیشتر به زمین زده شد.

کد خبر 749107

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور