Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه الشرطه عراق خبر توافق برای انتقال مهاجم جوان خود به باشگاه العین امارات را تکذیب کرد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که روز گذشته برخی رسانه‌ها از توافق مهند علی با باشگاه العین خبر داده بودند علاء بحرالعلوم مدیر باشگاه الشرطه با تکذیب این خبر گفت: توافق با باشگاه العین در این‌باره صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند درهای باشگاه به روی هر پیشنهادی از کشورهای عربی یا اروپایی باز است اما ما به دنبال مصلحت و بهترین اتفاق برای مهند هستیم چرا که آینده او برای همه ما مهم است.

بحرالعلوم اضافه کرد: ترجیح ما این است که مهند فوتبال خودش را در اروپا دنبال کند اما او تصمیم نهایی را در این‌باره می‌گیرد و البته در نهایت این انتقال در پایان فصل جاری عملی خواهد شد.

مهند علی ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال عراق و تیم امید این کشور در ماه‌های اخیر پیشنهادات قابل توجهی از باشگاه‌های اروپایی از جمله یوونتوس، میلان و رم دریافت کرده و مدیر برنامه‌های این بازیکن در این‌باره گفته است: با توجه به پیشنهاداتی که تاکنون از کشورهای اروپایی دریافت کرده‌ایم انتقال مهند به کشورهای عربی منطقه دیوانگی است!

رد پیشنهاد یک میلیون یورویی یوونتوس برای جذب مهند علی

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال عراق

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عراق فدراسیون فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند