Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:05:33 GMT

زباله گاه نامناسب معضل جدی در خداآفرین است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۸۹۶۳

زباله گاه نامناسب معضل جدی در خداآفرین است

تبریز - ایرنا - فرماندار خداآفرین با بیان اینکه نبود زباله گاه مناسب معضلی جدی در این شهرستان است، تعیین محل جدید برای دفع بهداشتی زباله را خواستار شد.

به گزارش ایرنا، علی امیری راد روز دوشنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان افزود: محل فعلی زباله گاه نامناسب بوده و دفع غیر بهداشتی زباله موجب بروز مشکلاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی سرعت بخشی در مطالعه، بررسی زیست محیطی، برآورد، تامین منابع مالی و رفع معارض برای تعیین مکان جدید دفع بهداشتی زباله در این شهرستان را خواستار شد.
فرماندار خداآفرین با گلایه از وضعیت پسماند در این شهرستان، رفع این مشکل را نیازمند تلاش و پیگیری اعضای کارگروه برای تعیین محل جدید و مناسب زباله گاه اعلام کرد.
امیری راد ادامه داد: به منظور جلوگیری از رهاسازی زباله در محیط تا اطلاع ثانوی و تعیین محل جدید از زباله گاه فعلی به صورت بهداشتی برای دفع زباله استفاده شود.
وی با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات قبلی این کارگروه، پیگیری مصوبات با همکاری و تعامل دستگاه ها و دبیر کارگروه را خواستار شد.
فرماندار خداآفرین با اشاره به حضور مسافران نوروزی و گردشگران در این شهرستان گفت: دهیاران باید در دفع بهداشتی و جمع آوری زباله ها و پلاستیک در روستاهای مسیر جاده ها و مناطق گردشگری اقدام کنند.
امیری راد افزود: مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان نیز باید نسبت به بی خطرسازی زباله های عفونی، نگهداری در محل مناسب و دفع بهداشتی آن در سریعترین زمان اقدام کنند.
شهرستان خداآفرین با یک هزار و 525 کیلومتر مربع مساحت در نوارمرزی رود ارس واقع است.
٧46٨/8023/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشتي دفن زباله فرماندار خداآفرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها

دریافت 39 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6087031

دیگر خبرها

  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری