Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله قلبی یک ورزشکار بدنساز را در یک باشگاه بدنسازی در ایالت «کوئینزلند» استرالیا به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته سالن بدنسازی تهیه شده است، مشاهده می‌شود که این ورزشکار ۲۱ ساله در حالی که مشغول تمرین است، ناگهان دچار حمله قلبی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو نشان می‌دهد که «امیلی کانتر» حین تمرین با یکی از دستگاه‌های سالن بدنسازی ناگهان دچار حمله قلبی شده و روی زمین سقوط می‌کند. در حالی که سایر ورزشکاران حاضر در سالن بدنسازی تصور می‌کردند که این ورزشکار در اثر خستگی بی‌حال شده اما پس از لحظاتی متوجه شدند که او دچار حمله قلبی شده است. بلافاصله مربیان سالن بدنسازی به کمک این ورزشکار شتافتند و با انجام عملیات CPR تلاش کردند مانع مرگ او شوند.

«آرون پیترسون»، مالک این باشگاه بدنسازی در توضیحی درباره حمله قلبی امیلی گفت: «رنگ چهره امیلی دچار تغییر شد و به رنگ آبی تغییر کرد. من به همراه یک مربی بدنساز بلافاصله عملیات نجات را انجام دادیم و دقایقی بعد امیلی با اورژانس به بیمارستان منتقل شد. در حالی که امیلی همچنان بیهوش بود، دقایقی بعد اورژانس پزشکی در این باشگاه بدنسازی حاضر شدند و او را بلافاصله به بیمارستان نوسا در ایالت کوئینزلند منتقل کردند. گفته می‌شود امیلی پس از انتقال به بیمارستان به مدت سه روز در حالت کما بود.

این ورزشکار در حالی که بیش از ۲۰ سال از عمرش می‌گذشت، از بیماری قلبی خود اطلاعی نداشت. امیلی پس از خارج شدن از کما در گفتگو با Courier Mail گفت: «من حین تمرین احساس درد در قفسه سینه کردم و تنفس برایم بسیار سخت شد. لحظاتی بعد کاملاً بی حال شدم و روی زمین افتادم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

ورزشکار بدنساز حین تمرین بدنسازی از خطر مرگ گریخت!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استرالیا وحشتناک ترین ها سکته قلبی ورزشکار بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی

یکی از نیرو‌های پلیس رژیم اشغالگر در منطقه «باب الساهره» در شهر قدس با چاقو، مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش فرارو، خبرنگار روسیا الیوم اعلام کرد که پس از این حمله، نیرو‌های زیادی از پلیس اسرائیل در اطراف شهر قدس مستقر شدند و ورودی‌های مسجد الاقصی بسته شد.

تیم آمبولانس رژیم صهیونیستی اظهار کرد که این پلیس ۳۰ ساله، از ناحیه گردن مورد حمله قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین گردشگر ترکیه‌ای که اقدام به این حمله کرده بود، کشته شد. منابعی به خبرگزاری روسیا الیوم اعلام کردند که پلیس اسرائیل هویت مهاجم را مشخص کرده و این گردشگر ترکیه‌ای حسن ساکلانان (۳۴ ساله) نام داشته است.

تا به این لحظه ترکیه واکنش رسمی نسبت به این حمله نشان نداده‌ است.

دیگر خبرها

  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • لحظه حمله موشکی حزب الله به دو ساختمان محل حضور سربازان اسرائیلی
  • لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم)
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • جلوگیری از حمله قلبی با خوردن عرق این گیاه
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند