Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@21:24:49 GMT

724 بهترين اپليکيشن موبايلي کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۹۰۵۷

724 بهترين اپليکيشن موبايلي کشور شد

خبرگزاري آريا - در يازدهمين جشنواره وب و موبايل ايران، اپليکيشن 724عنوان بهترين اپليکيشن موبايل را در ميان بيش از 6000اپليکيشن شرکت کننده در اين رويداد کسب کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در يازدهمين جشنواره وب و موبايل ايران که 25و 26دي‌ماه در سالن همايش‌هاي پژوهشگاه نيرو برگزار گرديد، تنديس بهترين اپليکيشن موبايلي، توسط سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور به شرکت پرداخت الکترونيک سامان بابت توسعه و انتشار اپليکيشن 724اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


724در حال حاضر با بيش از 4ميليون کاربر، يکي از پرتراکنش‌ترين اپليکيشن‌هاي پرداختي کشور است که خدمات متنوعي همچون خريد شارژ و بسته اينترنت، پرداخت انواع قبوض خدماتي و جريمه راهنمايي و رانندگي، کارت به کارت، خريد بيمه و... را در اختيار کاربران قرار مي‌دهد.
همچنين در اختتاميه اين جشنواره، شبکه پرداخت پي (Pay.ir) از استارت‌آپ‌هاي موردحمايت و همکار با سپ، عنوان بهترين وب سايت در بخش خدمات مالي، بانکي، بيمه آنلاين و پرداخت از ديدگاه داوران را کسب کرد.
جشنواره وب و موبايل ايران، به عنوان بزرگ‌ترين عرصه رقابت ميان وب‌سايت‌ها و نرم‌افزارهاي موبايل در گروه‌هاي مختلف شناخته مي‌شود و از ابتداي زمان تأسيس توانسته است نقش مهمي در رشد کيفيت و جايگاه حوزه وب و موبايل ايران داشته باشد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موبایل قاپی نافرجام سارقان در مشهد (فیلم)

 

 

 

منبع : همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه! (فیلم) سرقت وحشتناک ۲ سارق از جواهرفروشی در لندن (فیلم) کتک زدن یک موبایل قاپ توسط مردم (فیلم)

دیگر خبرها

  • سهم ۴درصد بیمه مشاغل سخت و زیان آور کارگران شهرداری پرداخت شود
  • موبایل قاپی نافرجام سارقان در مشهد (فیلم)
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • بهترین فصل برای سفر به جنوب کشور کدام است؟
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود