Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:26:08 GMT

منصوری عضو هیات مدیره باشگاه شهرداری لاهیجان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۹۱۳۵

منصوری عضو هیات مدیره باشگاه شهرداری لاهیجان شد

بر اساس احکامی از سوی شهردار لاهیجان، حمیدرضا منصوری و شاهین جهانگیر بلورچیان به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی-ورزشی شهرداری لاهیجان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مسعودکاظمی شهردار لاهیجان با صدور احکامی حمید رضا منصوری بازیکن مطرح سال های دور گیلان و مربی موفق سالهای اخیر و شاهین جهانگیربلورچیان رئیس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و سرپرست سابق این باشگاه را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه شهرداری لاهیجان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار لاهیجان گفت: لاهیجان دارای پیشکسوتان بزرگی در عرصه ورزش است و حمید رضا منصوری از جمله سرمایه‌های ورزش لاهیجان است که سالها برای فوتبال گیلان در سطح کشور افتخار کسب کرده است.   وی افزود: از اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری انتظار دارم که برای تحول در ورزش محلات و ورزش همگانی برنامه ریزی کرده و فعالیت های باشگاه شهرداری را گسترش دهند.   وی اضافه کرد: ورزش لاهیجان سرشار از پتانسیل بوده و باشگاه شهرداری می تواند با شناسایی استعدادها به تقویت ورزش شهر کمک کند. حمیدرضا منصوری عضو جدید هیات مدیره باشگاه شهرداری لاهیجان هم ضمن قدردانی از توجه کاظمی شهردار لاهیجان به امر ورزش گفت: با حمایت شهردار لاهیجان می توان بار دیگر باشگاه شهرداری را به دوران پر افتخار گذشته بازگرداند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امور بین الملل پیشکسوتان سرمایه شهرداری فوتبال 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!

طرفداری | رسانه رسمی باشگاه استقلال واکنشی چند دقیقه‌ای به تغییر در رأس این باشگاه داشت.

بعد از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، خبر برکناری علی خطیر از پست مدیرعاملی باشگاه آبی‌پوش پایتخت در برخی رسانه‌ها منتشر شد. جواد نکونام هم در گفت‌وگویی از این موضوع اظهار خوشحالی کرد و تصمیم مالک جدید باشگاه را درست دانست.

نکته جالب، سکوت رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص بود، تا اینکه بالاخره خبر کنار گذاشته شدن خطیر و انتخاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال در کانال این باشگاه منتشر شد. البته این پست تنها چند دقیقه دوام داشت و چند دقیقه بعد از روی کانال استقلال پاک شد!

متنی که در کانال منتشر شد به شرح زیر بود:

هیات مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور آقایان مهدی افضلی رییس، فرشید سمیعی نایب رییس و مهدی حیدرزاده عضو هیات مدیره  تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند. در پایان این جلسه فرشید سمیعی از سوی هیات مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردیدند. باشگاه استقلال از زحمات آقای علی خطیر در طول مدت مدیریتشان نهایت تشکر را دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فصل جدید آبی
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟