Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی صالحی، عضو تیم ملی راگبی ایران، طی گفت‌وگویی با خبرنگار برنا بیان کرد: ورزش راگبی به صورت تفریحی است و بیشتر بازیکنان به شکل تفریحی بازی می‌کنند. اما تیم ملی راگبی فعالیت خوبی دارد و استعدادهای خوبی در ایران وجود دارد که می‌توانند در سطح جهانی ظاهر شوند. جوانان ما از نظر استعداد، حتی بالاتر از تیم اول آسیا، ژاپن، هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی راگبی ایران جزو 4 تیم اول آسیاست و قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا را در کارنامه خود دارد. در بخش چمن، موفق به گرفتن سهمیه رقابت‌های جهانی نشده‌ایم اما در بخش ساحلی و در رشته 5 نفره، هر سال با هزینه شخصی خود و کمی هم کمک مالی اسپانسرها به مسابقات جهانی ایتالیا و اسپانیا اعزام می‌شویم و حرفی برای گفتن در این بخش داریم. اولین باری که در رقابت‌های راگبی ساحلی حضور داشتیم، نتیجه مطلوبی کسب نکردیم و تیم آخر شدیم. اما در سال گذشته توانستیم جزو 4 تیم برتر غرب آسیا باشیم. امید داریم در رقابت‌های غرب آسیای امسال بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

وی افزود: در حال حاضر فقط زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی است که می‌توانیم از آن استفاده کنیم. قبلا به سختی می‌توانستیم تمرینات خود را در این زمین انجام دهیم، اما با تلاش‌های آقای میرزاآقابیک شرایط بهتر شد و راحت‌تر زمین چمن آزادی را در اختیار ما قرار می‌دهند. در چند سال گذشته تیم‌های بیشتری وارد رشته راگبی شدند و این رشته در رده سنی‌های مختلف گسترش پیدا کرده است. در فروردین ماه یک تیم 15نفره آقایان و یک تیم 7 نفره بانوان به مسابقات غرب آسیا در دوحه قطر اعزام خواهند شد.

بازیکن تیم ملی راگبی ادامه داد: هیچ رسانه‌ای مسابقات راگبی را پوشش نمی‌دهد تا مردم بیشتر با این ورزش آشنا بشوند و بازیکنان راگبی در رسانه‌ها دیده نمی‌شوند و نامی از آن‌ها برده نمی‌شود. در صورتی که رشته راگبی بسیار فوق‌العاده و پرهیجان است و بازیکنان راگبی از نظر قدرت بدنی بسیار عالی هستند.

صالحی در پایان گفت: آرزو می‌کنم روزی صدای راگبی شنیده شود و به این رشته توجه بیشتری بشود. جوانان با استعداد زیادی هستند که پا به این رشته گذاشته‌اند و امیدوارم به این جوانان توجه بیشتری شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش تیم ملی عنوان قهرمانی آسیا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی با اشاره به این که مرحله اول کنکور ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار داوطلب شرکت کرده اند که سهم آذربایجان غربی از این تعداد ۵۲ هزار داوطلب است گفت:  ۶۰ درصد شرکت کنندگان را خانم ها و ۴۰ درصد را نیز آقایان تشکیل می دهند.

آقای چهرگانی افزود: صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه داوطلبان گروه های انسانی و ریاضی، بعد از ظهر پنج شنبه داوطلبان رشته های فرعی هنر و زبان های خارجی و صبح روز جمعه نیز داوطلبان رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در رشته علوم تجربی ، ۱۹ هزار داوطلب در رشته علوم انسانی و ۲۵۰۰ داوطلب در رشته علوم ریاضی و فیزیک به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده سازمان سنجش در استان همچنین از برگزاری مرحله دوم آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تاریخ ۷ و ۸ تیر ماه در ۱۶ شهرستان استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • روزی به نام تلفن!