Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، در ویژه برنامه «فصل رویش» که روز گذشته 28 بهمن‌ماه در فرهنگ‌سرای اندیشه تهران برگزار شد، از دو بانوی نویسنده خوزستانی تجلیل شد.

ویژه برنامه «فصل رویش» به منظور معرفی بانوان فعال در حوزه انقلاب و دفاع مقدس و تقدیر از آنها با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از 40 بانوی برگزیده فعال در حوزه انقلاب و دفاع مقدس تقدیر شد که در میان آنها حسنه عفراوی نویسنده کتاب «نخل‌های ابوحمیظه» و سیده رقیه آذرنگ نویسنده کتاب «عصمت» از استان خوزستان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است؛ «نخل‌های ابوحمیظه» روایتی از وقوع جنگ در روستای ابوحمیظه به نویسندگی حسنه عفراوی است که شامل 28  خاطره از این رویداد و حادثه است. کتاب «عصمت» نیز به قلم سیده رقیه آذرنگ درباره زمانه و زندگی شهید عصمت پورانوری است. این کتاب خاطرات مادرِ این شهید و شامل 7 روایت از آغاز تا پایان زندگی شهید عصمت پورانوری است.

ویژه برنامه «فصل رویش» با حضور سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان دفاع مقدس و جمعی از بانوان فعال انقلابی همراه بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فرهنگی فصل رویش دفاع مقدس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد

دریافت 7 MB کد خبر 6096274

دیگر خبرها

  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد