Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@20:34:59 GMT

احمدی‌نژاد: رفراندوم اقتصادی برگزار شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۹۲۵۲

ساعت24-محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین کشورمان پیشنهاد داد بر سر طرح‌های اقتصادی برای برون‌رفت از مشکلات معیشتی مردم، رفراندوم برگزار شود.

 او در این گفتگو از دولت خواسته است برای حل مسائل اقتصادی آدرس غلط ندهد.

احمدی‌نژاد درباره پیشنهاد رفراندوم اقتصادی، به کاهش اعتماد مردم به دولت اشاره کرد و این نگرش که نباید کاری به آرای مردم داشت را تفکری ضدانقلابی توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی درباره تجربه تحریم در دولت او و مشکلات معیشتی مشابه اکنون در سالهای ۹۰ و ۹۱ گفت که در این دوره دولتش در مواجهه با تحریم تنها بوده و سایر دستگاه‌ها در مقابل وی عمل می‌کردند.

او تاکید کرد که برخلاف دولت فعلی که سایر قوا با آن هماهنگ هستند، در دولت او کسانی همه راه‌ها را بر قوه مجریه بستند که اکنون برسر کار هستند.

وی از منتقدانش به دلیل انداختن همه تقصیرها به گردن وی انتقاد کرد و گفت: آنها که می‌گویند ریشه مشکلات اقتصادی فعلی، سیاستهای اقتصادی دولت او بوده، توضیح دهند که چرا در دوره فعلی که نه یارانه نقدی هست، نه مسکن مهر، نه وام قرض‌الحسنه، نقدینگی اینقدر رشد پیدا کرده است؟

او که آدرس غلط دادن به مردم را خیانت به مردم دانست و تصریح کرد: فاصله گرفتن از آرمانهای انقلاب باعث شده عده‌ای از مدیران، خلاف واقع‌گو شوند.

رئیس‌جمهور پیشین کشورمان وضعیت کشور را در شرایط "اضطرار" خواند و گفت درحالی که نگرانی از فروپاشی اقتصادی وجود دارد، باید از همه دیدگاه‌ها استفاده کرد.

خبرفوری

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 «40 هزار هکتار؟ آن هم برای قوچ؟ آن هم ارمنی؟» این بخشی از واکنش محمود احمدی نژاد به درخواست اختصاص زمین برای گسترش این گونه ایرانی بوده است. روایت محمود درویش از نشست معروف شورای عالی محیط زیست را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد