Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@02:40:03 GMT

در دیدار لیگ برتر اسیر حواشی ناخواسته شدیم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۹۵۸۱

به گزارش پارس نیوز، 

نشست خبری عوامل اجرایی باشگاه هندبال شهرستان  با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرنگاران برگزار شد.

مجید پارسایی در این نشست با اشاره به حواشی پیش آمده در دیدار تیم فرازبام خائیز مقابل اسلام‌آباد زاگرس از این اتفاق ناخوشایند ابراز ناراحتی کرد.

مدیرعامل باشگاه هندبال کهگیلویه،گفت:هیچگاه در شرایط خاص زندگی و اجتماعی و علی رغم همه مشکلات که وجود داشت اینقدر دچار استرس و اضطراب نشدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اتفاقات پیش آمده برای ما خوشایند نبود و اصلا دوست نداشتیم چنین مشکلی بوجود بیاید،افزود:با همه مشکلاتی که داشتیم و به رغم غیبت چند بازیکن مهم شبانه‌روز کار کردیم و با ارائه یک بازی هماهنگ و اجرای دقیق برنامه‌ها حریف قدرتمند خود را زمین‌گیر کردیم.

پارسایی گفت : توسعه هندبال هدف نهایی ماست و شکست دادن تیم قوی زاگرس نشان شایستگی و توانایی ما بود.

وی ادامه داد: داوری،نظارت و شرایط بازی خیلی خوب بود اما برخی تماشاگران نوجوان با حاشیه‌هایی مواجه شدند که نقش بازیکنان با تجربه حریف در این مشکلات کم نبود.

پارسایی،تصریح کرد: خوشحال هستم که هر هفته سالن هندبال شاهد حضور تماشاگران بود و به رغم اینکه در بازی سپاهان در زمین خود با اختلاف یک گل باختیم ولی هیچ حاشیه‌ای ایجاد نشد.

پارسایی ادامه داد :رضایت مردم خستگی را از تن ما خارج می‌کند و اینکه عده‌ای بخواهند خواسته یا ناخواسته هندبال را به حاشیه ببرند مورد رضایت ما نیست و هرگز نخواهد بود.

وی،گفت: دوست داریم دهدشت و هندبال دهدشت فضایی به وجود بیاورد که نام نیکی از شهر ما به یادگار بماند و هدف نهایی ما همین است.

پارسایی در مورد اتفاقات بازی گفت: برخی بازیکنان اسلام آباد باعث ایجاد حاشیه شدند و برخی هواداران هم وارد این حاشیه و باعث شدند اتفاقات روز بازی بوجود بیاید.

به گفته پارسایی تیم حریف به خاطر توجیه شکست شروع کننده تحرکات و درگیری‌ها بود البته تماشاگران فرازبامهم مقصر بودند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و مردم در دفاع از دهدشت و ورزش نوپای هندبال تلاش کنند تا بتوانیم در راهی که انتخاب کردیم موفق باشیم و یاریگر باشند تا دچار حاشیه نشویم،افزود: همراهی و حضور هواداران نعمت بزرگی است.

وی،ادامه داد:افتخار می‌کنیم که هر هفته با حضور هواداران گرمی و شور خاصی به سالن شهید باهنر ترزیق می‌شد و همین حضورها باعث شد که نجف آباد را شکست دهیم و امیدوارم این حضور ادامه داشته باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مشکلات استرس بازی زمین استرس رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه لیگ برتر مشکلات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است