Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌ ملی کره شمالی با اشاره به دومین اجلاس پیش روی دونالد ترامپ و کیم جونگ اون اعلام کرد: پیونگ یانگ با نقطه عطف مهم و تاریخی روبه‌رو است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، قرار است این اجلاس در هانوی ویتنام در ۲۷ و ۲۸ فوریه (هشتم و نهم اسفند) برگزار شود.

همگان بر این مساله معطوف شده‌اند که آیا در ازای برداشته شدن گام‌های ملموس از سوی پیونگ یانگ برای خلع سلاح هسته‌ای، تیم آمریکا پیشنهاد تعلیق برخی از تحریم‌های اقتصادی به کره شمالی را خواهد داد یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه رودونگ سینمون، روزنامه دولتی کره شمالی در یادداشتی اعلام کرد: اکنون زمان آن برای ما فرا رسیده است که کفش‌های آهنی خود را به پا کرده و به سمت جلو به سوی یک هدف عالی‌تر پیش برویم.

اوایل این ماه میلادی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توییتری پیامی را اعلام کرد که کره شمالی تحت ریاست کیم جونگ اون به خانه قدرت بزرگ اقتصادی تبدیل خواهد شد.

این روزنامه در ادامه از مردم کره شمالی خواست تا تلاش‌های بیشتری برای گسترش اقتصاد کشور انجام دهند.

به نوشته این روزنامه، کره شمالی در حال پیشرفت به عنوان یک کشور قدرتمند و سوسیالیست است.

این روزنامه در ادامه آورد: هر کالایی که در داخل کشور ما ساخته می‌شود، باید بدرخشد.

کره شمالی که بیشترین منابع معدنی شبه جزیره را در دست داشت، در دورانی ثروتمندتر از کره جنوبی بود اما بعد از دهه‌ها سوءمدیریت این کشور با مشکلات اقتصادی و فقر روبه‌رو شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود

خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی‌سی‌ان‌ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.

این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد.

منبع: ایرنا

tags # کره شمالی ، اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی