Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@09:17:00 GMT

واکنش آقای شهردار به سخنان میرلوحی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۹۷۸۴

پیروز حناچی، در حاشیه برنامه واگذاری باغ وثوق الدوله متعلق به بنیاد مستضعفان به شهرداری در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: ما برای استفاده از باغات قدیمی و ارزشمند پایتخت دو مسیر داریم یکی آنکه امکان ساخت و ساز را فراهم کنیم و طبیعی است که این موسسات، تمایل به انتخاب اقتصادی دارند اما به دلیل تغییر نگاه شهرداری و شورا در این دوره ما با وجود تحمل فشارهای اقتصادی در این حوزه تغییر رویکرد داده و برای ایجاد سلامت و آرامش شهروندان که بزرگترین هدف ماست، مجوز هیچ گونه برج باغی را صادر نمی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش می کنیم جایگزین مصوبه برج باغ ها بزودی به تصویب مراجع قانونی برسد و نگاهمان در این تغییر رویکرد، تغییر کاربری این باغات به محیط عمومی به جهت حفظ باغ است.

شهردار تهران اظهار داشت: اردیبهشت ماه این باغ در اختیار مردم قرار می گیرد. تلاش این بود پیش از سال این اتفاق بیفتد اما اعلام شد این فضا برای اردیبهشت ۹۸ آماده حضور شهروندان خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه شهرداری در ازای این واگذاری ها چه امتیازی به بنیاد داده است؟ خاطرنشان کرد: شهرداری و بنیاد بده بستان ها و حساب و کتاب های کلان دارند و ما براساس آن عمل کردیم.

شهردار تهران در پاسخ به پرسش دیگری در واکنش به سخنان قالیباف در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: رنگ رخساره نشان می دهد از سر درون.

حناچی در خصوص درخواست میرلوحی مبنی بر گزارش بدهی های مدیریت سابق شهرداری در تلویزیون، تصریح کرد: ترجیح می دهیم به کارمان ادامه دهیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری پایتخت ساخت و ساز سلامت برج تغییر کاربری تغییر کاربری ساخت و ساز شهردار تهران شهرداری پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند

ایسنا/لرستان شهردار سلسله گفت: راه‌ و شهرسازی لرستان در طرح‌های جامع و تفصیلی بازنگری کند و به اجرای این طرح‌ها شتاب بیشتری دهد.

محمد شریفی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باید از ظرفیت قانون مولدسازی برای کمک به شهرداری‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: در ماده ۲۲ قانون هوای پاک به صراحت وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است که باید به آنها عمل کنند.

شهردار سلسله گفت: با هدف توسعه فضای سبز در شهرها، نیاز است راه و شهرسازی برخی املاک خود را برای سرانه فضای سبز در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد.

وی درباره تامین قیر برای شهرداری‌ها، بیان کرد: در لرستان کارخانه آسفالت داریم، اما قیر نداریم و حتی اگر قیر را تامین کنیم شرکت آب منطقه‌ای لرستان اجازه برداشت شن و ماسه را از رودخانه نمی‌دهد.

او درباره تامین ماشین‌آلات در شهرداری‌های استان، گفت: سهم شهرداری الشتر از ماشین‌آلات عمرانی اندک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدوراخطار توقف عملیات برای ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تنگستان
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • صادق خان شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!