Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدامات تروریستی دشمنان و شهادت نیروهای نظامی، انگیزه نیروهای مسلح را در حراست از کشور از بین نمی برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار «قاسم رضایی» در سفر به اصفهان و حضور در آیین تشیع پیکر شهدای حادثه تروریستی زاهدان به توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهارداشت: دشمنان همواره از پیشرفت های کشورمان ناراحت و این الگودهی به سایر ملت های مظلوم دنیا موجب ناراحتی آن ها شده و سعی بر براندازی نظام و جلوگیری از این حرکت داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن با ترور و شهادت نیروهای مسلح به دنبال ایجاد بی انگیزگی بین این افراد و ناامیدی ملت ایران است، افزود: اقدامات تروریستی دشمنان و شهادت نیروهای نظامی، انگیزه نیروهای مسلح را در حراست از کشور از بین نمی برد آن ها با توان بیشتر فعالیت خود را ادامه می دهند.

 

وی ادامه داد: این چنین حوادت خون ملت ایران را به جوش می آورد و هیچ گاه روحیه انقلابی آنان را از بین نخواهد برد و مجاهدت نیروهای مسلح و همراهی مردم بیشتر می شود و دشمنان از این وضع پاسخ کوبنده تری را از ملت ایران تجربه می کنند.

 

سردار سرتیپ رضایی با اشاره به اینکه پاسخ محکمی را به دشمنان خواهیم داد، خاطرنشان کرد: این اقدام تروریستی بی پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مسلح کشورمان بهترین و کوبنده ترین پاسخ را به این رفتار خواهند داد و دولت پاکستان نیز باید پاسخگو و نسبت به رفع چنین چالش هایی اقدام کند.

 

وی با بیان اینکه دست دشمنان به ویژه آمریکای جنایت کار پشت این صحنه پیداست، یادآورشد: چنین رفتارهایی در دنیا به دست آمریکا و اسرائیل مدیریت می شود و باید این مسائل را با هوشیاری و توجه رصد کرد و مراقب توطئه های آن ها بود و دشمنان در تحقق اهدافشان علیه انقلاب اسلامی موفق نخواهند بود

 

وی از امنیت کامل در مرزهای کشور خبرداد و گفت: هم اکنون وضعیت مرزهای کشور دارای امنیت و آرامش کامل است و نیروهای مسلح تمام تلاش و توان خود را برای کنترل مرزها بکار گرفته اند./

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن کرمان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دارالشهدای آران و بیدگل زاهدان وزیر ارشاد حادثه تروریستی زاهدان سردار رضایی امنیت مرزهای کشور زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه

وزیر کشور ترکیه امروز (دوشنبه) از دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

وی اعلام کرد که این باند وابسته به داعش در حال آماده سازی خود برای انجام یک حمله تروریستی در ترکیه بودند.

پلیس ترکیه ۱۲ فروردین نیز در یک عملیات گسترده در ۲۱ استان، ۵۱ نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرده بود.

وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه کشورش با معضل تروریسم تاکید کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه به طور مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود