Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال ژاپن برای دیدار با تیم ملی ایران در پنجره پایانی رقابت‎های انتخابی جام جهانی فردا سه‌شنبه به تهران سفر می‎کند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن در پنجره ششم و پایانی رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین پنجشنبه در تالار آزادی برگزار می شود. به همین منظور ژاپنی ها فردا سه شنبه به ایران سفر می کنند تا جلسات تمرینی خود را در تهران پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی بسکتبال ژاپن به منظور کسب آمادگی بیشتر برای دیدار با تیم ملی ایران در لبنان به سر می برد. این تیم شنبه شب یک دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی لبنان برگزار کرد و امروز هم دومین دیدار خود را برابر این تیم انجام خواهد داد. 

ملی پوشان بسکتبال ژاپن در تهران برگزارکننده چهار جلسه تمرینی خواهند بود که عصرِ سه شنبه، چهارشنبه (صبح و عصر) و صبحِ پنجشنبه برگزار می شود. جلسات تمرینی عصر چهارشنبه و صبح پنجشنبه آنها در سالن محل برگزاری بازی و به مدت یک ساعت برگزار خواهد شد. 

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن ساعت ۱۸ پنجشنبه برگزار می شود. ملی پوشان بسکتبال کشورمان در دیدار رفت مقابل ژاپن که در چارچوب پنجره چهارم انتخابی جام جهانی برگزار شد، نتیجه را واگذار کردند. 

تیم ملی بسکتبال ایران از مجموع ۱۰ دیدار گذشته خود در مسابقات انتخابی جام جهانی صاحب ۷ برد شده و نتیجه ۳ دیدار را هم واگذار کرده است تا صعود به جام جهانی را تا حد زیادی قطعی کرده باشد با این حال برای این تیم نتیجه گیری در پنجره پایانی مسابقات و دیدار برابر تیم های ژاپن و استرالیا تعیین کننده است. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال جام جهانی ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماهدربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کردند. بازیکنان شهرداری گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ این بازی را واگذار کردند.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / الریاضی

کوارتر دوم: ۲۲ بر ۱۰ / الریاضی

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۱۸ / الریاضی

کوارتر چهارم: ۲۴ بر ۱۰ / الریاضی

شایان ذکر است، دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزارخواهد شد.

کد خبر 6088806

دیگر خبرها

  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال