Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- برادران استکي درچسمه روماني با شکست دوکلا به يک چهارم نهايي چلج کاپ اروپا راه يافتند‌ و ياران محسن باباصفري در سها ليگ و دينـامو بخارست در زيمـبريـلور ليگ توانستند حريفان را شکست دهند.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون هندبال، دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي چلج کاپ اروپا برگزار شد که برادران استکي در چسمه بخارست روماني در خانه به مصاف تيم  دوکلا رفتند و موفق شدند ميهمان خود را بانتيجه 30 بر 25 شکست دهند و با اين برد توانستند جواز حضور در مرحله يک چهارم نهايي  چلج کاپ اروپا را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين ديدار الله‌کرم‌استکي به علت مصدوميت براي تيمش بازي نکرد و سجاد‌استکي موفق شد يک گل براي چسمه  به ثمر برساند.
در ديگر ديدارهاي مهم هندبال اروپا استوا بخارست که محسن باباصفري ملي پوش هندبال ايران را در اختيار دارد  در هفته شانزدهم سها ليگ به مصاف لجوبسکي رفت و توانست ميزبان خود را با نتيجه نزديک 29 بر 28 شکست دهد. در اين ديدار محسن‌باباصفري يک نيمه کامل براي استوابخارست به ميدان رفت.
همچنين تيم دينامو بخارست روماني که  دو ملي پوش هندبال ايران سعيد حيدري راد وسيد عليرضا موسوي را در اختيار دارد در هفته نوزدهم زيمبريلور ليگ، خارج از خانه ميهمان تيم  رده دهمي باکائو بود و توانست در حضور 60 دقيقه اي سيد عليرضاموسوي ميزبان خود را با نتيجه پر گل 35 بر 23 شکست دهد. در اين ديدار سعيدحيدري‌راد با تصميم کادر فني براي دينامو درون دروازه حضور نداشت و فقط براي مهار  سه ضربه پنالتي درون دروازه تيمش قرار گرفت و موفق به سيو دو پنالتي شد و سيدعليرضاموسوي نيز 5 گل براي تيمش به ثمر رساند.دينامو با اين برد 39 امتيازي شد و با يک بازي بيشتر نسبت به حريفان در جدول زيمبريلور ليگ در رتبه سوم قرار دارد.
از هفته بيست ويکم بوندسليگا آلمان روز يکشنبه 28 بهمن ساعت 18:30 دقيقه ياران پويا نوروزي‌نژاد در تيم گومرزباخ به مصاف تيم فوکسه برلين رفتند و بازي را با نتيجه 25 بر 19 واگذار کردند. نوروزي در اين ديدار چهار گل براي گومرزباخ به ثمر رساند. هم تيمي هاي نوروزي با اين باخت همچنان با 9 امتياز در جايگاه شانزدهم به کار خود ادامه مي دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پيـروزي هاي ارزشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی

تیم شایسته جانپیرو گاسپرینی فرصت بازگشت به لیگ قهرمانان را دارد. 

طرفداری | الهه ایتالیا با ناکامی و البته خستگی بیگانه شده است. 

آتالانتا با پیروزی 2-1 مقابل سالرنیتانا رتبه پنجم سری آ را از چنگ آاس رم در آورد. شاگردان گاسپرینی که یک بازی کمتر نسبت به رم و بولونیا انجام داده‌اند، با تصاحب رتبه پنجم می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. آتالانتا که پنج‌شنبه در چارچوب نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف مارسی خواهد رفت، یک‌شنبه میزبان تیم ده روسی است و می‌تواند از این قرصت برای مسجل کردن سهمیه لیگ قهرمانان استفاده کند. جانلوکا اسکاماکا و تئون کوپمینرس گلزنان آتالانتا در بازی امروز بودند.

وضعیت فعلی کورس سهمیه‌های اروپایی سری آ؛ 5 تیم نخست راهی لیگ قهرمانان خواهند شد. 

در این مورد بخوانید:

 آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول   
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا