Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@05:02:12 GMT

رسانه ها همسو و همتراز انقلاب اسلامی حرکت کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۰۱۶۶

رسانه ها همسو و همتراز انقلاب اسلامی حرکت کنند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه هاباید همسو و همتراز با انقلاب اسلامی حرکت کنند.
به گزارش ایسنا  منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام ناصر خدایاری در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد افزود: رسانه هاباید همسو و همتراز انقلاب اسلامی حرکت کرده و پا به پای انقلاب رشد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام خدایاری بااشاره به اینکه اساس انقلاب اسلامی برپایه گفتمان بوده است تصریح کرد: ‌رسانه ها درچارچوب گفتمان ها معنا پیدا می کند و رسانه ها ابزار گفتمان هستند.
وی بااشاره به اینکه استقلال یکی از اجزای اصلی کشور است خاطرنشان کرد: آزادی باید متناسب با استقلال فرهنگی و بدون وابستگی به شرق و غرب و به آزادی اسلامی  وابسته باشد.     ‌مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه  جمهوریت محتوای نظام بوده و انقلاب اسلامی براساس اسلام ،عقاید واقوام اسلامی شکل گرفته است ا دامه داد: کسی که در این استان قلم می زند باید ارتباط بین باورها راکشف کند.
حجت الاسلام خدایاری بااشاره به اینکه اصحاب رسانه باید توانایی ایجاد تعامل را داشته باشند افزود: رسانه ها باید مظهر صداقت و امانت و گفتمان ساز باشند.
وی تاکید کرد: ‌فضاسازی فرهنگی و اضافه کردن متغیرها برای رسیدن به اهداف انقلاب هدف اصلی جشنواره ابوذر بوده و با توکل به خدا به این اهداف رسیده است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آذربایجان غربی استقلال اصحاب رسانه انقلاب اسلامی فرهنگ و ارشاد اسلامی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله