Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سازوکار ویژه مالی اروپایی‌ها برای مبادله اقتصادی با ایران موسوم به "اینستکس"، گفت: نباید ما به وعده‌های اروپایی‌ها خوشبین باشیم، بلکه باید راه پیشرفت را در داخل کشور جست‌وجو کنیم.

وی افزود: کشور‌های اروپایی همواره تحت سلطه آمریکایی‌ها هستند و هیچ اراده‌ای از خودشان ندارند، لذا ممکن است تحت فشار آمریکا هر اقدامی از جمله عدم اجرایی کردن این سازوکار مالی را انجام دهند، بنابراین اروپایی‌ها چندان قابل اعتماد نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد که اروپایی‌ها به تعهدات خودشان عمل کنند، اضافه کرد: اروپایی‌ها اراده و اختیاری برای اجرای این سازوکار و پایبندی به تعهداتشان ندارند.

حسن‌بیگی با تأکید بر اینکه "نباید حساب اروپا را از آمریکا جدا کنیم"، تصریح کرد: مسئولان دیپلماسی کشور باید نسبت به بدعهدی‌های اروپایی‌ها در اجرای سازوکار "اینستکس" هوشیار باشند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اظهارات مسئولان اروپایی مبنی بر مشروط کردن اجرای سازوکار ویژه مالی اروپا به تصویب «FATF»، خاطرنشان کرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران به‌هیچ‌وجه شروط اروپایی‌ها مبنی بر اجرای ساز‌وکار مالی را نخواهند پذیرفت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کمیسیون امنیت اینستکس مجلس ایران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها

حبیب‌زاده، منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس را ناصحیح دانست و گفت: به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است». - اخبار سیاسی -

حبیب‌زاده منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی ضمن نادرست دانستن روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس به خبرنگار تسنیم گفت: «من در آن جلسه مورد اشاره دکتر غضنفری بوده‌ام، به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است».

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: « آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کارهای کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرفهای وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم