Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شهردار تهران در واکنش به صحبت‌های محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران درباره میزان بدهی‌های شهرداری گذشته گفت: ترجیح می‌دهیم به جای پاسخ دادن به کار خود ادامه دهیم.

به گزارش رکنا، پیروز حناچی در حاشیه مراسم آیین بازآفرینی باغ‌ وثوق‌الدوله در منطقه 14 که صبح امروز با حضور محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان، مجتبی یزدانی معاون امور خدمات شهری شهرداری تهران، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران و مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌های شهر تهران برگزار شد اظهار کرد: تغییر نگرش مدیریت شهری در بحث استفاده از ظرفیت باغات تهران از موضوعاتی است که در این دوره مورد توجه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس هرگونه ساختوساز را در باغات علی‌رغم شرایط اقتصادی شهرداری تهران ممنوع کرد‌ه‌ایم و اعتقاد داریم سلامت و‌ آرامش مردم اهمیت زیادی دارد و بزرگترین هدف مدیریت شهری محسوب می‌شود.

شهردار تهران همچنین به تعامل و همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بحث واگذاری باغات در اختیار این بنیاد بیان کرد: خوشبختانه تعامل خوبی بین شهرداری و بنیاد وجود دارد و برهمین اساس و طبق توافقی که وجود دارد قرار است تعدادی از باغاتی که در اختیار بنیاد مستضعفان است در اختیار شهرداری قرار گیرد تا با آماده‌سازی آنها ما بتوانیم این فضاها را به فضاهای عمومی تبدیل کنیم.

حناچی با تاکید بر اینکه حفظ باغات از اهداف مدیریت شهری محسوب می‌شود گفت: به هیچ عنوان اجازه ساخت و ساز را در محوزه باغات نمی‌دهیم و بر اساس توافقی که صورت گرفته امروز دو باغ (باغ وثوق‌الدوله در منطقه 14 و باغ عبقری در منطقه 2) از سوی بنیاد مستضعفان در اختیار شهرداری تهران قرار خواهد گرفت. تلاش داشتیم که این باغات را تا پایان اسفند در اختیار مردم قرار بدهیم اما با توجه به شرایط پیش‌بینی می‌شود این دو باغ تا اردیبهشت ماه آماده استفاده شهروندان قرار بگیرد.

وی همچنین درباره اظهارات مطرح شده از سوی محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران درباره میزان بدهی‌های شهرداری گذشته گفت: رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر ضمیر؛ در واقع ما ترجیح می‌دهیم به جای پاسخگویی به کار خود ادامه دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اقتصادی سلامت اقتصادی سلامت شهرداری شهرداری تهران تهران بدهی قالیباف عکس جوان قتل زن پلیس تهران دستگیر مرگ حادثه تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران