Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در شرایط کنونی که دشمن تمام قد در برابر اسلام ناب محمدی ایستاده است از تمام ظرفیت های حوزه دین برای اعتلای آن استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری صبح امروز در نشست ویژه فعالان فرهنگی استان گفت: جامع و تشکل های دینی بزرگترین دارایی و ظرفیت ما در حوزه دین به شمار می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید از ظرفیت های مردمی در اعتلای اسلام ناب محمدی غافل شد.

 

وی ادامه  داد: نقش اصلی در مبارزه فرهنگی را جوامع، تشکل ها و نهاد های فرهنگی ایفا میکنند در این میان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان نقش راهبری، سیاستگذاری و تسهیل کننده را ایفا میکند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه از تمام فعالیت هایی که مبین اسلام ناب محمدی باشند حمایت خواهیم کرد افزود: آنچه امروزه بیشتر مورد توجه مقام معظم رهبری و فعالان حوزه دینی است احیای اسلام ناب محمدی در برابر اسلام آمریکایی و انگلیسی است. مردم باید اسلام حسینی را از اسلام یزیدی تشخیص دهند و برای دفاع از اسلام حسینی قیام کنند تا حسین زمانشان در قتلگاه به خون نغلتد. تکیه بر اسلام آمرکایی و انگلیسی نتیجه ای جز شهادت امام زمان نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام صفی یاری نقش هیئت های مذهبی در تبیین اسلام ناب محمدی را برجسته خواند و عنوان کرد: هیئت های مذهبی خصوصا در استان زنجان نشان داده اند که در بدترین شرایط پشت اسلام و انقلاب و آرمان ها ایستاده اند. بیشک قائله سیاسی و برنامه ریزی شده فتنه 88 را جز به برکت هیئت های مذهبی نمیشد تمام کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در بدنه دینی و انقلابی جامعه گفت: هیئت های مذهبی ، کانون ها، مساجد و محافل قرآنی را باید محل صدور آموزه ها و تعابیر اسلام ناب محمدی کنیم و این تنها با افزایش آگاهی و ایمان به میسر نخواهد بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: سیاست زدگی حزبی و گروهی ، بیتفاوتی نسبت به اتفاقات جامعه اسلامی، استفاده از نابلدان و نفوذی های دشمن در بدنه اصلی امور فرهنگی و دینی و غفلت از بیانات و ارائه طریق مقام معظم رهبری (مدظله عالی) از مهمترین علل سقوط نهاد ها و تشکل های دینی خواهد بود. تشکل و نهادی که در دام این آسیب ها گرفتار شده باشد بیشک قادر به ترویج اسلام ناب محمدی نخواهد بود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی زاهدان اردبیل وزیر ارشاد شهید مدافع وطن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هرمزگان اصفهان همایش فعالان فرهنگی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان فعالان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری با بیان اینکه تعداد تشکل‌های کارگری استان زنجان در واحد‌های مشمول قانون کار در سال گذشته به ۳۰ تشکل رسید، گفت: این تعداد در مدت مشابه سال ماقبل آن ۱۳ تشکل بود که افزایش ۲ برابری را نشان می‌دهد.

وی به اقدامات انجام گرفته در کمیسیون امنیت کارگری استان اشاره کرد و افزود: طرح ضریب نفوذ طرح طبقه بندی واحد‌های مشمول کار به عنوان یک مدل پیشرفته اجرا می‌شود که در قالب این طرح کارگران متناسب با توانمندی‌هایشان حقوق مناسب را دریافت می‌کنند.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه یکی از اقدامات خانه کارگری استان را حل اختلافات در جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: میانگین رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف در  ۵ سال گذشته ۶ ماه بود که این میزان اکنون به زیر ۳۰ روز رسیده است.

به گفته جعفری سال گذشته برای نخستین بار نرخ رشد مقرری بگیران بیکاران استان منفی شد.

مدیر کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد خانه‌های های بهداشت کارگر استان در سال گذشته را ۱۴۵ خانه عنوان کرد و افزود: ۲۳هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است