Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@13:32:36 GMT

4 پرسپولیسی در خطر محرومیت

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۰۵۱۲

4 پرسپولیسی در خطر محرومیت

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم‌های پرسپولیس و پدیده شهر خودرو در مرحلۀ 1/4 نهایی جام حذفی ایران امروز از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار حساس حریف سپاهان در مرحلۀ نیمه نهایی این رقابت‌ها را مشخص خواهد کرد. لازم به ذکر است برانکو ایوانکوویچ می‌تواند با پیروزی برابر پدیده در این فصل هت‌تریک کند زیرا دو بازی قبلی این دو تیم در لیگ هجدهم را سرخ‌پوشان با پیروزی پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین باید افزود که در اقدامی عجیب داور این مسابقه در حالی که در ابتدا فغانی بود، با اعلام فدراسیون اشکان خورشیدی قضاوت این دیدار حساس را بر عهده خواهد داشت.

 

 

در همین راستا 4 بازیکن اصلی پرسپولیس یعنی خلیل‌زاده، رفیعی، علیپور و نعمتی یک کارته هستند و در صورتی که امروز کارت زرد دریافت کنند و پرسپولیس نیز به مرحلۀ بعد صعود کند، دیدار حساس برابر سپاهان را از دست خواهند داد که می‌تواند زنگ خطری برای برانکو باشد زیرا در هفتۀ‌های اخیر نیز بازیکنان پرسپولیس بسیار عصبی نشان داده‌اند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایران امروز پدیده ورزشی پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو دوباره به اوج برگشته و تبدیل به مهاجم زهرداری شده که همه حریفان را به دردسر می‌اندازد و عملکردش در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و ملوان انزلی که موفق شده سه گل به ثمر رساند و مقتدرانه در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد، این موضوع را نشان می‌دهد، اما ممکن است او امروز تیمش را برابر استقلال ملاثانی همراهی نکند.

شهریار که ستاره اول هفته اخیر لیگ برتر بود و موفق شد سپاهان را در انزلی به بازی برگرداند و همه‌ی کارها را روی دو گل تیمش انجام بدهد، بعید نیست امروز در دیدار جام حذفی برابر استقلال ملاثانی از روی نیمکت بازی را شروع کند تا استراحت بیشتری برای جدال حساس آینده مقابل پرسپولیس داشته باشد.

مغانلو که در بازی معوقه با ذوب‌آهن گل سه امتیازی زد، در دیدار مقابل ملوان هم تلاش زیادی برای بازگشت تیمش از شکست به پیروزی داشت و توانست این کار را با زدن دو گل انجام بدهد.

مهاجم بلندقامت سپاهان در شروع نیمه دوم مقابل ملوان با فرار به پشت مدافعان ملوان و برخورد با فرعباسی پنالتی گرفت و همان را تبدیل به گل کرد و با یک نفوذ عالی دیگر به محوطه جریمه توانست پاس کاوه رضایی را تبدیل به گل کند تا سه امتیاز برای تثبیت رتبه سوم بگیرند و 14 گله شود که امیدوار است این روند در بازی حساس بعدی در لیگ برابر پرسپولیس هم تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!