Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی استان زنجان، چهارمین دوره سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی از ۱۰ مردادماه امسال فعالیت خود را آغاز کرد و مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار در این سوگواره تا ۱۳ مهرماه امسال ادامه داشت. 

«سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان» با هدف ترویج و هم‌افزایی فرهنگ عاشورایی، اشاعه ساختار ذهنی و عملکردی امام حسین (ع) در جامعه و تعمیق استعدادها و ظرفیت‌های استان و نیز پرورش افرادی که توانایی تاثیرگذاری در این وادی را داشته باشند تدوین شده است؛ از سوی دیگر هدف اصلی برگزاری این سوگواره، نهادینه کردن، انتقال پیام بصیرتی و سبک زندگی امام حسین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این سوگواره ملی که دبیرخانه دائمی آن به‌واسطه اشتهار زنجان به «پایتخت شور و شعور حسینی» به جهاددانشگاهی زنجان سپرده شده است، تلاش می‌کند تا از طریق تشویق دانشجویان به تفکر و خلق آثار فاخر در بخش‌های مختلف برای تعمیق باورهای دینی و مذهبی در میان نسل آینده‌ساز کشور، گامی هر چند کوچک بردارد. 

در این دوره از سوگواره عاشورایی، در بخش عکس ۲۳۸۰ اثر، در بخش شعر ۱۰۷۰ اثر، در بخش قطعه‌های تصویری ۱۲۷ اثر و در بخش قطعه‌های ادبی نیز ۲۶۵ اثر و در مجموع ۳۸۴۲ اثر به دبیرخانه  ارسال شد. 

داوران این دوره از سوگواره در بخش شعر محمدرضا سنگری، مصطفی علیپور و قربان ولیئی بودند و در بخش عکس نیز کیارنگ علایی، ساسان مویدی و طه تبیانی آثار وارده را داوری کردند.

همچنین داوران بخش فایل‌های تصویری علیرضا قربانی، مرتضی غرقی و فرشاد اکتسابی بودند و در بخش قطعه ادبی (نثر و دل‌نوشته) نیز داوری به عهده محمدکاظم مزینانی، بهداد بیرانوند و علی‌محمد بیانی بود. 

اختتامیه چهارمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان، روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه، ساعت ۱۵:۳۰ در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود. 

کد خبر 4545329

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی سوگواره عاشورایی سوگواره هنر عاشورایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین رویداد رویداد «دختران حاج قاسم» بعد از ظهر شنبه توسط تبلیغات اسلامی قزوین در رامسر آغاز شد.

در این رویداد که به مدت سه روز در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار می‌شود، بیش از ۳۰۰ دانش آموز دختر از مقطع متوسطه دوم حضور دارند.

این رویداد چهارمین رویداد آموزشی و با هدف توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی دختر قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 6090265

دیگر خبرها

  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • گسترش اعتراضات حامیان فلسطین در اروپا