Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:12:28 GMT

کشف ۴ تن گوشت مرغ غیر بهداشتی در شازند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۰۶۲۷

کشف ۴ تن گوشت مرغ غیر بهداشتی در شازند

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ رضامعینی مقدم سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان شازند گفت: ۴ تن گوشت مرغ غیر بهداشتی با دستور دستگا‌های قضایی از چرخ مصرف خارج شد.

 معینی مقدم گفت :این محصولات با وضعیت بسته بندی نامطلوب و غیر بهداشتی توسط یک خودرو باری از استان‌های همجوار به مقصد تهران در حال حرکت بوده که توسط پست قرنطینه توره شبکه دامپزشکی شهرستان شازند کشف و با دستور مقام قضایی معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یک و نیم تن کله و پاچه بدون مجوز در بازرسی‌های بهداشتی انجام شده از خودرو‌های حمل کنند مواد غذایی در شازندکشف که با ارائه مجوز بهداشتی تحویل صاحب بار شد.
وی ادامه داد: واحد پست ثابت و سیار در شبکه دامپزشکی این شهرستان فعال است و روزانه واحد‌های تولید، نگهداری و عرضه مواد خام دامی توسط گروه‌های نظارتی این شبکه مورد بازرسی قرار می‌گیرد.
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان شازند در پایان از مردم خواست فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله بسته بندی نامناسب و محصولات تاریخ گذشته با شماره ۱۵۱۲ به اداره کل اداره دامپزشکی استان مرکزی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ ک.

۴ تن گوشت مرغ غیر بهداشتی از چرخ مصرف خارج شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده داروخانه دامپزشکی برای عرضه دارو‌های دامی تاریخ گذشته به میزان ۸۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اشنویه رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.
نجف زاده گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه دامپزشکی شهرستان اشنویه گزارش تخلف در بازرسی از دارو خانه دامپزشکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد