Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@03:41:13 GMT

پوشش محافظ در برابر حریق با صهبا آَشیان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۰۷۱۴

پوشش محافظ در برابر حریق با صهبا آَشیان

در مواجهه با خطرات آتش سوزی‌های احتمالی در ساختمان‌ها با هر نوع کاربری حفاظت سازه ساختمان در برابر حریق یکی از اصلی‌ترین موارد ایمنی ساکنان و ساختمان محسوب می‌شود.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، در مواجهه با خطرات آتش سوزی های احتمالی در ساختمان ها با هر نوع کاربری حفاظت سازه ساختمان در برابر حریق یکی از اصلی ترین موارد ایمنی ساکنان و ساختمان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از این رو شرکت ساختمانی صهبا آشیان، با ارائه خدمات متنوع در زمینه پوشش ضد حریق سازه های فولادی در پروژه­های مختلف ساختمانی مشغول فعالیت می باشد.

صهبا آشیان با برخورداری از دانش فنی و تیم های مجرب و کارآزموده مهندسی و اجرایی با توجه به مجموعه­ دستورالعمل­ها، قوانین و آئین نامه های معتبر به ویژه مبحث سوم مقررات ملی ساختمان که به عنوان مرجع رسمی حفاظت ساختمان ها در برابر حریق در پروژه های ساختمانی ملاک عمل می باشد، خدمات فنی و مهندسی خود را در زمینه محافظت ساختمان ها در مقابل حریق شامل طراحی، تامین، اجرا و انجام مراحل بازرسی و کنترل کیفی تا صدور تاییدیه های مربوطه از سازمان­های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری های سراسر کشور به پروژه های ساختمانی ارائه می نماید.

مقاومت در برابر حریق سازه توانایی یک ساختمان برای حفظ پایداری در هنگام آتش سوزی می باشد. حفاظت ساختمان در برابر حریق می تواند از روش های متفاوتی صورت پذیرد، از جمله این روش‌ها می‌توان به مواردی نظیر پوشش ضد حریق سازه فولادی مشتمل بر مواد معدنی پاششی و یا رنگ های منبسط شونده ضد حریق(پوشش ضد حریق رنگ)، درب ضد حریق، پرده ضد حریق و دود اشاره کرد.

استفاده از روش های حفاظت ساختمان ها در برابر آتش با توجه به قوانینی که در کشور تعریف شده است به متصرفین این اطمینان را می دهد که احتمال وقوع آتش سوزی و گسترش آن به میزان قابل توجهی کاهش یافته و در صورت وقوع آتش سوزی، امکان تخلیه ایمن و اطفاء سریع حریق در ساختمان میسر خواهد بود و بدین ترتیب از بروز حوادث و خسارات مالی و جانی مربوطه ناشی از آن پیشگیری به عمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خطرات آتش سوزی اطفا حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم

یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم بر اثر انفجار مخزن مواد نفتی طعمه حریق شد.

به گزارش صداوسیما، این آتش‌سوزی که وسیع و گسترده گزارش شده به کارخانه‌ها و خیابان‌های مجاور نیز سرایت کرده و هر لحظه بر وسعت آن افزوده می‌شود.

عملیات اطفای حریق در منطقه در حال انجام است و آتش تقریبا مهار شده، ولی مخزن اصلی در حال سوختن است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیرو‌های آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس و تعدادی از مسئولان استان در محل حریق مستقر هستند.

تعداد مصدومان این حادثه تا کنون دو نفر اعلام شده که توسط پرسنل اورژانس قم به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران