Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-در حال حاضر ۵٠ درصد از ۴١مورد توصیه گروه اقدام مالی توسط ما عملیاتی شده است.

حشمت الله فلاحت پیشه در مورد به تعویق افتادن رسیدگی‌ به لوایح  پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به اندازه کافی در حال حاضر اقدام عملیاتی در دستور کار مسئولان کشور چه در وزارت اقتصاد و چه وزارت خارجه وجود دارد که مانع از این شوند که اسم ایران در لیست گروه‌های غیر همکار در اف ای تی اف وارد شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت : هم فضای دیپلماسی عمومی و دیپلماسی رسمی که متاثر از رابطه با اروپا بود  و این مسئله شرایطی را فراهم نکرد که مجمع در جلسه روز شنبه خود به جمع بندی و نتیجه گیری برسد و به همین دلیل مجددا به تعویق افتاد.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: اروپایی ها نتوانستند پای برجام بمانند و بسیاری از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مسائل مروبط به پالرمو را مرتبط با مناسبات ایران و اتحادیه اروپایی می‌دانند، اروپایی‌ها در INSTEX راهکار غیر موثر یا کم تاثیر را ارائه کردند.

نماینده اسلام‌آباد غرب بیان کرد: فضای مجمع در حال حاضر برای تصویب پالرمو و CFTفضای منفی است، یکسری موارد جدید در جلسه روز شنبه مطرح شده است که فضا را منفی کرده است.

وی تاکید کرد: دوشنبه موضوع ایران در گروه اقدام مالی مطرح می شود و فکر می کنم آنها مجددا به ما فرجه بدهند .

ریس کمیسیون امنیت ملی گفت: در حال حاضر ۵٠ درصد از ۴١مورد توصیه گروه اقدام مالی توسط ما عملیاتی شده است و امکان لازم برای مذاکره در اختیارشان هست و بعید می دانم اسم ایران در لیست گروههای غیر همکار قرار گیرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

کد خبر 6096277

دیگر خبرها

  • مجمع وارس ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد