Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:03:18 GMT

امید درمانی جالب منصوریان در آستانه بازی مهم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۱۰۹۰

باشگاه ذوب آهن با روشی جالب قصد افزایش روحیه بازیکنانش را در آستانه دیدار با الغرافه قطر دارد.

به گزارش ورزش سه، تیم ذوب آهن امروز در دیداری حساس امروز به مصاف الغرافه قطر خواهد رفت. و در صورتی که بتواند در این بازی خارج از خانه پیروز شود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت. ذوبی ها در حالی این بازی را برگزار می‌کنند که شرایط خوبی در لیگ ندارند اما می خواهند در این شرایط یک پیروزی ارزشمند را بدست آورده و برای هفتمین بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کادر فنی تیم ذوب آهن در آستانه این مسابقه با روشی جالب قصد افزایش روحیه بازیکنانش را دارد. آنها در اتاق تک تک بازیکنان عکسی از آنها در کنار پرچم کشور ایران قرار دادند و با استفاده از جمله «زمان صعوداست» می خواهند انگیزه و تمرکز بازیکنان را افزایش دهند و آنها را آماده بازی  مهم و بزرگ برابر الغرافه قطر کنند.

 

پیش تر این روش توسط مربیان دیگر امتحان شده بود، به طور مثال کارلوس کی‌روش دست به کارهای این چنینی می‌زد. حال علیرضا منصوریان قصد دارد با این کار روحیه مضاعف به شاگردانش ببخشدو این بازی را فراتر از یک بازی آسیایی نشان دهد. از طرف دیگر بازیکنان ذوب آهن که در روزهای اخیر مورد حمایت فوتبال دوستان ایرانی و طرفداران ذوب آهن قرار دارند، می‌خواهند با این پیروزی پاسخ حمایت آنها را بدهند و با شرایط بهتر لیگ برتر را دنبال کنند.

 

علیرضا منصوریان پیش‌تر با تیم نفت تهران نتایج خوبی را در لیگ قهرمانان رقم زد و اکنون به دنبال تکرار روزهای خوب در ذوب آهن اصفهان است.

 

علیرضا منصوریان (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی فصل خوب و آرامی را در هوادار سپری کرده است. او از ابتدای فصل در ترکیب اصلی بنفش‌ها حضور داشت و در ۲۵ بازی متوالی لیگ و حذفی به میدان رفت.

حالا در بازی برابر مس سونگون در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مسعود شجاعی که رفاقت دیرینه‌ای هم با حقیقی دارد به‌طور کامل به گلر مورد اعتمادش استراحت داده است.

علیرضا حقیقی با انتشار یک استوری برای هم‌تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد. در این مسابقه آرشا شکوری، گلر تیم ملی نوجوانان فیکس شده است.

دیگر خبرها

  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • افزایش تعاملات دوجانبه کابل و آستانه
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟