Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:02:01 GMT

رئال مادرید بدون مارسلو بهتر نتیجه می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۱۴۶۰

رئال مادرید بدون مارسلو بهتر نتیجه می‌گیرد

رئال مادرید با حضور مدافع برزیلی‌اش در ترکیب اصلی نتایج ضعیفی در این فصل لالیگا کسب کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، میسترچیپ آماری ارائه داد که نشان می‌دهد رئال مادرید با رگیلون (در ترکیب اصلی) منسجم‌تر از مارسلو است. کارشناس اسپانیایی می‌گوید رئال مادرید با مارسلو در فصل ۱۹-۲۰۱۸ هر ۵۲ دقیقه یک گل دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که با رگیلون هر ۱۳۵ دقیقه این اتفاق می‌افتد. می‌توان از زاویه دیگری بررسی کرد؛ زمانی که مارسلو بازی می‌کند مادرید تقریباً سه برابر بیشتر گل می‌خورد.

آمار دیگری نیز وجود دارد که چرا چهره تیم مادریدی در دفاع عوض شده است و بازیکنان جوان در این خط بازی می‌کنند. مادرید با رگیلون در ترکیب اصلی ۹ بازی لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته است (وایادولید، سلتاویگو، والنسیا، رئال بتیس، سویا، اسپانیول، آلاوس و اتلتیکومادرید). در مقابل از ۹ بازی که مارسلو در ترکیب اصلی حضور داشته سفیدپوشان تنها در یک دیدار پیروز شدند. مادرید توانست رایو وایکانو را شکست دهد اما برابر سویا، لوانته، بارسا، ایبار، رئال سوسیداد و خیرونا شکست خورد. همچنین مقابل اتلتیک بیلبائو و ویارئال مساوی کرد.

مارسلو در دیدار برابر خیرونا (آخرین بازی مادرید در لالیگا که با شکست مادرید همراه بود) باز هم مانند گذشته در برخی از حمله‌ها حضور داشت که این ویژگی تفاوت مدافع برزیلی را با دیگر مدافع‌های جهان نشان می‌دهد. او ۴۷ پاس داد که ۲۳ پاس در زمین حریف بود. تنها تونی کروس و سبایوس با ۴۰ و ۲۴ پاس بهتر از مدافع برزیلی بودند. جالب اینجاست که مارسلو بیش از دیگر بازیکنان مادرید توپ گیری داشت (۱۰). با این حال پورتو توانست از مدافع مادرید پیشی بگیرد و گل دوم خیرونا را به ثمر برساند.

رگیلون توانسته جایگاه مارسلو را در مادرید بگیرد. او در داربی مادرید و برابر آژاکس به یک عنوان یک مدافع جوان در ترکیب اصلی حضور داشت. سانتیاگو سولاری او را در ترکیب تیمش برای کوپا دل ری قرار می‌دهد. به همین خاطر در دیدار برابر بارسلونا در نوکمپ حضور داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئال مادريد لالیگا مارسلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. او میلی به تمدید ندارد و به پوشیدن پیراهن رئال مادرید در فصل آینده بسیار نزدیک است.

نشریه آاِس گزارش داده که امباپه با کاهش قابل توجهی از دستمزد سالانه خود در مقایسه با آنچه در پاریس دریافت می‌کند موافقت کرده است. آاِس اشاره کرد که امباپه سالانه ۱۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد تا در جمع ستاره‌های رئال مادرید قرار بگیرد.

رئال می‌خواهد با دادن ۸۰ درصد حق تصویر این بازیکن به او، دستمزدش را افزایش دهد. گفته می‌شود این پیشنهاد با موافقت کامل امباپه مواجه شده است. طبق گفته آاِس، این اقدام دو برابر شدن دستمزد امباپه در رئال را تضمین می‌کند.

پس از اینکه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند، امباپه و رئال مادرید برای اعلام رسمی این قرارداد با مشکل زیادی روبرو هستند.

با توجه به احتمال رویارویی مستقیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می‌رود انتقال امباپه پس از پایان فصل و قبل از شروع یورو ۲۰۲۴ اعلام شود.

در احتمالی دیگر گفته شده اعلام انتقال ممکن است به بعد از یورو و پایان تعطیلات امباپه در تابستان آینده موکول شود، به‌خصوص که قرارداد او با پاریس در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد