Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر- ایرنا- سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران اعلام کرد که تا پیش از ترمیم کامل پل شکسته ناشی از سیل اخیر در کمربندی نوشهر - چالوس، پل موقت برای تردد آسان مسافران و گردشگران نوروزی ساخته می شود.

پل ضلع جنوبی کمربندی نوشهر- چالوس به علت طغیان رودخانه ماشلک در جریان سیل پانزدهم مهرماه امسال فرو ریخت که درپی آن یک کامیون واژگون شد و راننده آن نیز جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسیر حدود 12 کیلومتر طول دارد و پیوند دهنده استان های شرقی به غربی و حتی پایتخت کشور است و به همین خاطر روزانه هزاران خودرو بویژه خودروهای سنگین حامل بار و اتوبوس های مسافربری به علت ممنوعیت تردد شهرها ، از این مسیر آمد و شد می کنند.
اگر چه با تدبیر مسئولان ذیربط برای جلوگیری از معضل ترافیک تردد خودروها از روی پل ضلع شمالی پل آسیب دیده به شکل رفت و برگشت انجام می شود، ولی مشاهدات خبرنگار ایرنا و گزارش های مردمی گویای آن است که در ساعاتی از روز این مسیر ترافیک سنگینی ایجاد شده و چنین وضعیتی باعث نگرانی مسافران و گردشگران می شود .
مهدی رازجویان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هرچند طبق دستور استاندار و نیز وعده مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان بنا بود این پل آسیب دیده تا پیش از نوروز امسال زیر بار ترافیک برود ولی به علت عمق خسارت و نیز رانشی بودن منطقه ممکن است در موعد مقرر این وعده محقق نشود.
وی اظهار داشت : دربازدیدی که هفته پیش از این پل انجام گرفته روند کار به خوبی پیش می رود و طبق گزارش و وعده پیمانکار، عرشه این پل تا پیش از نوروز روی پایه های آن قرار می گیرد و حتی بتن ریزی نیز می شود منتهی پس از خشک شدن و روکش آسفالت تا سی ام فروردین 98 زمان می برد تا زیر بار ترافیک برود.
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران گفت که حدود 2 میلیارد تومان دولت برای ترمیم کامل این پل اختصاص داد و امیداریم با بهره برداری کامل این پل در موعد مقرر زیربار ترافیک برود.
شهرستان 139 هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.
1654/7078 /1602/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه و شهرسازي تخريب پل نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم

ساختمان اپرا و کتابخانه ملی یونان با ویژگی‌های خاص مهندسی ساخته شده است. بنای این ساختمان زیر تپه‌ای مصنوعی قرار گرفته و در برابر زلزله نیز مقاوم‌سازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود