Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@11:53:20 GMT

نتیجه عجیب در فوتبال ایتالیا؛ صفر- ۲۰

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۱۵۶۳

نتیجه عجیب در فوتبال ایتالیا؛ صفر- ۲۰

به گزارش جهان نيوز، باشگاه پرو پیاچنزا در بازی اخیر خود، درحالیکه در رقابتهای سری سی به مصاف کوئنو می‌رود، در آغاز بازی به جای یازده بازیکن با هفت بازیکن وارد زمین می‌شود، هفت بازیکنی که همگی در رده‌ی سنی نوجوانان و جوانان هستند. جالب اینجا است که داور بازی را با همین شرایط برگزار کرده و پیاچنزا در نهایت با نتیجه ۲۰-۰ شکست می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  پیاچنزا در آستانه اخراج شدن از سری سی قرار دارد چرا که به گفته مسئولین فوتبال ایتالیا نتایج سه مسابقه خود در فصل جاری را دستکاری کرده است. از سوی دیگر گفته می‌شود این باشگاه با کادر فنی و بازیکنانش مشکلات مالی دارد و حقوق آنها را از ماه اوت پرداخت نکرده است. در نتیجه بسیاری از بازیکنان حاضر به بازی برای این تیم نیستند.

پیاچنزا برای اینکه از اخراج خود از سری سی جلوگیری کند، تصمیم می‌گیرد در بازی مقابل کوئنو هر طور شده به میدان برود. چرا که مسئولین لیگ به این تیم گفته بودند قرار نگرفتن جلوی کوئنو در این بازی، کاسه صبرشان را لبریز کرده و پیاچنزا را به دسته چهارم فوتبال ایتالیا خواهند فرستاد.

پیاچنزا اما در نهایت موفق می‌شود هفت بازیکن در رده سنی نوجوانان را پیدا کرده و به میدان بفرستد. از سوی دیگرباشگاه تنها بعد از گذشت سه دقیقه، پخش زنده بازی برای هوادارانش را قطع می‌کند چون به این نتیجه می‌رسد که تماشای یک شکست سنگین و تحقیرآمیز، برای هوادارانش بیش از حد توهین‌آمیز خواهد بود.

بعد از این بازی عجیب و غریب، گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: " اتفاقی که در کوئنو و در بازی این تیم مقابل پرو پیاچنزا افتاد، توهین به فوتبال و اصول ساختاری آن است".

باید دید در روزهای آینده مقامات مسئول فوتبال ایتالیا درباره پیاچنزا چه تصمیم خواهند گرفت.
  منبع: ورزش سه

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو، ستاره سابق میلان و فوتبال ایتالیا، که مدتی با ژوزه مورینیو در فضای مجازی درگیر مصاحبه‌های متعدد علیه هم بودند، این بار در مصاحبه جدیدش به موضوع دیگری پرداخته است.

کاسانو در این مصاحبه بهترین شماره 10 تاریخ فوتبال ایتالیا را انتخاب کرد. مهاجم سابق رم، رئال مادرید و پارما اعلام کرد که فرانچسکو توتی، هم تیمی سابق او و همچنین روبرتو باجو در ردیف اول قرار دارند.

کاسانو که قبل از پیوستن به رئال مادرید در ژانویه 2006 در کنار تونی برای رم بازی کرده بود، گفت: "توتی و باجو در صدر لیست هستند. سپس الساندرو دل پیرو نیز گزینه خوبی است اما او کمی پایین‌تر از این دو بازیکن است."

از کاسانو سوال شد که اگر بخواهد یک مهاجم را در انتهای این لیست قرار دهد، کدام بازیکن را انتخاب می‌کند که گفت: "خودم! (باخنده.) من از نظر استعداد حتی بهتر از توتی بودم اما این را در زمین فوتبال فراموش می‌کردم! نکته جالب بود که این استعداد را در جمعه، شنبه و یکشنبه فراموش می‌کردم!"

دیگر خبرها

  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • مورد عجیب عبدالله
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار