Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اسفند ۹۷ هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

 سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره‌های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اسفند ماه سال ۱۳۹۷ دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است، مشمولان ساکن تهران بزرگ می‌بایست ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه مورخ یکم اسفند ماه ۱۳۹۷ و مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شد، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد

برونو گیمارش به مدت یک ماه با 100 میلیون پوند در دسترس خواهد بود. 

طرفداری | تیم‌های علاقه‌مند تا تاریخ مشخصی می‌توانند با 100 میلیون پوند او را به خدمت بگیرند. 

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ برونو گیمارش در قرارداد خود بند آزادسازی به ارزش 100 میلیون پوند دارد. تیم‌های علاقه‌مند به این بازیکن می‌توانند از آخرین هفته ماه مِی میلادی تا روز آغازین آخرین هفته ماه ژوئن این بند را فعال کنند (4 خرداد تا 4 تیر). از ماه جولای و اوت، تنها با مذاکره با نیوکاسل می‌توان برونو گیمارش را به خدمت گرفت. روزهای گذشته نشریه تلگراف از علاقه منچسترسیتی و آرسنال به هافبک برزیلی نیوکاسل پرده برداشته بود. هافبک 26 ساله طی فصل جاری 4 گل و 6 پاس گل در لیگ برتر به ثبت رسانده است. 

پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی