Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه استانی و ملی با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، استانی و شهرستانی در هتل بزرگ کوهستان بیرجند برگزار شد.

شیبانی مدیر ترویج هماهنگی کشاورزی استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: یکی از مهمترین برنامه های مدیریت ترویج هماهنگی کشاورزی شناسایی و معرفی تولیدکنندگان برتر و الگو های موفق بخش کشاورزی براساس شاخص افزایش تولید در واحدسطح، کاهش مصرف آب، سلامت و کیفیت تولید، تلفیق دانش بومی و تکنولوژی های نوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سالجاری 229 پرونده از مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان ها به ستاداستانی معرفی شدند عنوان کرد: بیشترین تعداد پرونده ها در حوزه دام با 53 فقره، شیلات و آبزیان با 7 فقره پرونده بوده است.

شیبانی با بیان اینکه پس از بررسی ها بر روی پرونده ها 46 تولید کننده برتر در سطح استان انتخاب شدند افزود: از این تعداد 39 نفر آقا و 7 خانم هستند و شهرستان بیرجند با 7 کشاورز برتر را از آن خود کردند.

مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان نیز گفت: در سطح ملی تعداد 56 پرونده تولید کنندگان بخش کشاورزی به ستاد مرکزی ترویج جهادکشاورزی معرفی شدند که در بازدید های میدانی از سوی وزارت جهاد 14 کشاورز تولید کننده استانی موفق به کسب رتبه ملی شدند.

  گفتنی است در این مراسم از 46 تولید کننده استانی و 14 تولید کننده ملی تجلیل خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی سلامت کشاورزی کوهستان وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، تجلیل از آموزگاران نمونه، برگزاری شب شعر و موسیقی خلیج فارس و نشست علمی چگونگی احیای مکتب فرهنگی هنری خلیج فارس بخشی از ویژه برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس در قشم است.
محمد غفاری افزود: آغاز به کار دانشگاه هنر شعبه قشم و مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم و رونمایی از انیمشن دانش آموزان درباره اسطوره‌های خلیج فارس و پخش مستند زندگی‌نامه سدیدالسلطنه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید؛ برافراشتن پرچم ایران در عمق ۱۰ متری آب‌های خلیج فارس
وی گفت: بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم، ویژه برنامه‌ای با حضور ۷۰۰ تن از آموزگاران با هدف تجلیل از ۱۱۰ معلم نمونه و آموزگاران بازنشسته برگزار می‌شود.
دهم اردیبهشت در تاریخ رسمی کشورمان به عنوان سالروز حمله جوانمردانه سربازان و سرداران نامدار ایرانی به متجاوزان پرتغالی و آزاد سازی جزایر مهم خلیج فارس از اشغال آنان، به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • افزایش تولید ۹ میلیون تنی محصولات کشاورزی در دولت سیزدهم
  • افزایش ۹ میلیون تنی تولید گندم در دولت سیزدهم