Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@20:19:55 GMT

مطمئن، سریع و ارزان ثبت کنید!

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۱۷۴۱

مطمئن، سریع و ارزان ثبت کنید!

آرمانی، پیشرو در امور ثبتی

در انجام امور ثبتی و حقوقی، نداشتن تجربه و اطلاعات کافی در مورد قوانین روز تجارت، نه تنها باعث اتلاف وقت بلکه باعث صرف هزینه بیهوده می‌شود!

آشنایی با ثبت آرمانی:

موسسه ثبتی و حقوقی آرمانی با مدیریت حمیدرضا کرمی، متشکل از پرسنلی جوان و با تجربه، تنها موسسه حقوقی عضو اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا بوده که تاکنون پس از 17 سال سابقه، با بسیاری از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی همکاری داشته و توانسته یکی از بهترین و به روزترین موسسات در زمینه ثبتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات ثبت آرمانی:

ثبت انواع شرکت و نمایندگی خارجی، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت، ثبت برند و لوگو، طرح صنعتی و اختراع، اخذ کد فراگیر برای اتباع خارجی، کد اقتصادی و کارت بازرگانی

خدمات بین المللی ثبت آرمانی:

ثبت انواع شرکت، برند و لوگو در اروپا به صورت مستقیم با وکلای بین‌المللی و انجام کلیه امور حقوقی در کلیه کشورهای اروپایی و حتی آمریکا

افتخارات ثبت آرمانی: 

همکاری با شرکت‌های بزرگ نه تنها ایرانی بلکه بین‌المللی همچون شرکت بین‌المللی کشتی‌رانی سی ام ای سی جی ام پارس، کمیته امداد امام خمینی (ره)، تعاونی مجتمع تولید کشت بافت ایران شرکت تعاونی مسکن شاخه طوبی مهر، تعاونی دانش بنیان بهینه گستر، دانش بنیان برکت، سرمایه گذاری فارابی، تعاونی مسکن شهید جوادنیا و ثبت برندهای همچون آروما، فون پی، کارپینو،کیان، سناتور و صدها برند و شرکت‌های دیگر جزء افتخارات این مجموعه است.

علاقه‌مندان جهت دریافت هرگونه مشاوره و خدمات ثبتی، می‌توانند به وب‌سایت www.armanisabt.com مراجعه کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: موسسه ثبتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سن ایچ لیدر بازار آبمیوه و نوشیدنی ایران سبد کالای خود را با معرفی محصولی جدید کامل کرد. روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه۱۴۰۳ شرکت عالیفرد با برند سن ایچ در مراسمی که با حضور مدیران و اعضای شرکت عالیفرد، سایه سمن، تیم فروش و... برگزار شد، از محصول جدید خود به نام نوشابهگازدار لیموناد در بسته بندی شیشه ۲۵۰ سیسی رونمایی کرد.
لیموناد که قدمت آن به صد‌ها سال پیش در مصر بازمیگردد، ابتدا ترکیبی از لیمو تازه، آب، عسل یا شکر بوده است که سال‌ها بعد آب گازدار نیز به آن افزوده شد. این نوشیدنی محبوب اولینبار در دنیا بهصورت صنعتی با برند سونآپ (توسط شرکت پپسی) در سال ۱۹۲۱ در ایالات متحده آمریکا تولید شد.
امروز برند سن ایچ بر پایه نوآوری در سبد محصولات خود و نیاز مشتریان، موفق به تولید این محصول برای خلق تجرب‌های متفاوت برای دوستداران و مخاطبان خود شده است.

از نکات مهم و قابلتوجه در این محصول، استفاده از طعم‌عدهنده طبیعی فرموله شده توسط شرکت عالیفرد (سن ایچ) است که حس طبیعی بودن و ماندگاری بالایی به آن میدهد. استفاده از حجم بالای گازکربنیک در محصول باعث ایجاد احساس تازگی مطلوبی در مصرفکننده مینماید که به کمک بالانس دقیقی که بین ترشی و شیرینی در این محصول ایجاد شده، در مجموع پس از نوشیدن آن احساس خوشایندی برای فرد ایجاد مینماید.
نوشابهگازدار لیموناد سن ایچ، تلاش بر تصویر لحظ‌های شاد، حس تازه شدن در بین شلوغی روزانه و هیاهوی پر جنبوجوش دنیای مخاطب خود دارد. سن ایچ از برند‌هایی است که در زمینه تولید و صادرات آبمیوه و شربت به چهارگوشه جهان پیشگام است و طی نیم‌قرن حضور خود در بازار آبمیوه و نوشیدنی، با استفاده از تکنولوژی روز، مواد اولیه باکیفیت، میوه‌های مرغوب در کنار بکار گیری نیروی متخصص و ماهر، توانسته همواره محبوبیت خود را در بازار‌های داخلی و خارجی حفظ کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران