Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی رحیمی آذر صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: مقادیر انبوهی لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی و نوشیدنی به ارزش بیش از 162 میلیون و 175 هزار ریال در اردبیل امحا شد.

وی افزود: این اقدام که به صورت انبوه و در انواع مختلف امحا شد در 6 ماه اخیر از متخلفان در این حوزه‌ها در استان کشف و ضبط شده بود که با صدور دستورات لازم زمینه برای امحای این میزان اقلام کشف‌ شده فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: برخورد قاطع با متخلفان و سودجویان در جامعه به ویژه در بحث سلامت از جمله اقدامات مهمی است که در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد و به شدت با متخلفات در این حوزه برخورد خواهیم کرد.

رحیمی آذر تصریح کرد: در این زمینه نقش همکاری و مشارکت مردمی نیز مهم و خطیر بوده و انتظار می‌رود مردم با مشاهده موارد مشکوک در حوزه تهدید امنیت غذایی و سلامت عمومی این موارد را گزارش کنند تا رسیدگی لازم به آنها انجام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در زمینه برخورد با عاملان تهدید سلامت و امنیت غذایی مردم هماهنگی و مشارکت همه‌جانبه‌ای بین دستگاه‌های مرتبط در این حوزه وجود دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل