Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست و دیدار صمیمی با مهدی طحانیان دانش آموخته علوم سیاسی دانشگاه تهران، رزمنده بزرگ انقلاب، همراه با تقدیر از این آزاده سرافراز، در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست و دیدار صمیمی با مهدی طحانیان دانش آموخته علوم سیاسی دانشگاه تهران، رزمنده بزرگ انقلاب (سرباز کوچک امام (ره)) همراه با تقدیر از این آزاده سرافراز، در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم که توسط ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه تهران، نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تدارک دیده شد؛ مهدی طحانیان که در زمان جنگ تحمیلی و در سن ۱۳ سالگی به اسارت درآمده بود، خاطرات خود را از آن دوران بیان کرد.

طحانیان با بیانی شیوا، خاطراتی جنگ تحمیلی، عملیات بیت المقدس، سختی‌های جنگ و صلابت اسرا در اردوگاه‌های دشمن را نقل کرد.

این آزاده سرافراز ضمن اشاره به تبلیغاتی که در زمان اسارت اسرا، علیه نظام و روحیه اسرا توسط دشمن صورت می‌گرفت، تصریح کرد تمام این تبلیغات باعث سرخوردگی خود دشمن می‌شد، زیرا هیچ اسیری بازیچه این تبلیغات دروغ نمی‌شد.

طحانیان که فیلمی از زمان اسارت او در حال مصاحبه با یک خبرنگار زن هندی در صدا و سیما پخش شده است، تاکید کرد آن روحیه و فرهنگ انقلابی را باید با نوشتن و گفتن خاطرات در دل جوانان امروز زنده کرد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام محمد مهدی کرمی، مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، غلامحسین الهام، استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، مهدی ساداتی نژاد، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی به سخنرانی در خصوص فضائل مهدی طحانیان و ارزش وجود چنین آزادگانی برای حفظ انقلاب اسلامی ایران، پرداختند.

در انتهای این نشست، از مهدی طحانیان توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، سازمان جهاد دانشگاهی تهران، نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و دانشکده حقوق و علوم سیاسی تقدیر شد.

همچنین از سوی برگزارکنندگان این مراسم، کتاب خاطرات این آزاده سرافراز به حاضران در جلسه اهدا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد مهدی طهماسبی از البرز ۲-ماهان صفری از ایلام ۳-محمد مهدی مهدورزاده از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )