Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ بهمن) مجلس شورای اسلامی برای بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۸، با حاشیه کوتاهی همراه بود.

در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی و تعیین تکلیف واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مزاح‌های لفظی با هم داشتند، به طوری که نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در مخالفت با نحوه واگذاری این دو باشگاه گفت که درست است که استقلال و پرسپولیس طرفداران زیادی دارند، اما طرفداران تراکتورسازی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:
وزارت ورزش مکلف به عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در بورس

در ادامه، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس نیز در موافقت با واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و در جواب قاضی‌پور گفت: با احترام به مردم تبریز، فعلاً تیم سپاهان قهرمان است.

همچنین حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس نیز در مخالفت با واگذاری این دو باشگاه گفت که "ظاهراً طرفداران لپ سرخ‌ها در دولت بیشتر است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی بد: فرانسوی‌ها روی اعصاب دورتموندی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت نیمه نهایی بین تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتموند هیجان زیادی داشته و حتی قبل از شروع بازی هم اتفاقات عجیبی رقم خورد. طرفداران افراطی پی‌اس‌جی قبل از بازی یک برنامه هماهنگ شده را اجرا کردند که اتکایش برای طرفداران دورتموند ناخوشایند بود.

قبل از شروع، هواداران پاریسی طرفداران تیم آلمانی را مخاطب قرار دادند و قطعا آن‌ها اکنون عصبانی هستند. هواداران پاری سن یک بنر بزرگ را به نمایش گذاشتند که مانند عکس تیمی‌ بازیکنان روی سکوت نقش بست.

قبل از نمایش این بنر، اول آن‌ها یک بنر بزرگ دورتموند را در بخش جنوبی ورزشگاه به نمایش گذاشتند که آن را به دیوار زرد معروف این باشگاه در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک تشبیه کردند.

سپس بنر بزرگی که بازیکنان پی‌اس‌جی را نشان می‌داد از دل این بنر خارج شد که به نشانه شکستن دیوار زرد در این بازی بود. این یک تحریک ناخوشایند از طرف هواداران پی‌اس‌جی بود.

همچنین چند بخش این بنر سپس توسط چند نفر از اولتراهای فرانسوی شکافته شد تا آن‌ها با مواد آتش‌زا از دل آن بیرون آمده و این پیام را اعلام کنند که امشب قصد به آتش کشیدن حریف خود را دارند.

دیگر خبرها

  • رامین: حرف‌های زیادی با هواداران سپاهان دارم
  • ببینید | روایت کاندیدای انتخابات مجلس از دعوای شدید خود با فردوسی‌پور و علیخانی
  • کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند
  • پذیرایی بد: فرانسوی‌ها روی اعصاب دورتموندی‌ها (عکس)
  • برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران / برگزاری پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس
  • ۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!
  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟