Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- هفته بیست وچهارم لیگ یک فوتبال ایران شاهد تقابل دیدنی و حساس دو تیم گل ریحان البرز و شاهین شهرداری بوشهر در کرج خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین، رقابت های لیگ یک فوتبال ایران در حالی از فردا(سه شنبه) با برگزاری بازی های مختلف پیگیری می شود که نماینده البرز در کرج یک بازی مهم و حساس را پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مجتبی حسینی که در هفته های اخیر با کسب نتایج درخشان خود را در قامت یک مدعی مطرح کرده اند و جز بالانشینان جدول محسوب می شوند به مصاف تیم همسایه وسخت کوش جنوبی خود به نام شاهین شهرداری بوشهر می رود.

گل ریحانی ها پس از ۴ برد پیاپی هفته گذشته در اراک با تساوی بدون گل متوقف شدند و حال در یک بازی خانگی به دنبال بازگشت بر روی نوار پیروزیها و کم کردن فاصله خود با صدر جدول هستند.

در سوی مقابل بوشهری ها که اخیرا عبدالله ویسی مربی خوش فکر وجوان فوتبال ایران را در اختیار گرفته اند پس از تساوی خانگی خود مقابل ماهشهری ها در هفته قبل  به دنبال کسب پیروزی شیرین خارج از خانه هستند تا با پشت سر گذاشتن گل ریحان خود را به مثلث مدعیان لیگ آزادگان برسانند.

حضور دو مربی با سابقه لیگ برتری و جایگاه دو تیم در جدول رده بندی بازی ها کافی است تا این بازی را حساس ترین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر قلمداد کنیم و قطعا برنده این بازی ۶ امتیازی می تواند با روحیه ای دو چندان به استقبال بازی های آینده خود در این رقابت ها برود.

شرایط فنی و وضعیت روحی روانی گل ریحانی ها در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و قطعا در بازی فردا اگر با حمایت و همراهی البرزی ها در ورزشگاه و تشویق های آنها همراه شود می تواند منجربه کسب نتیجه ای خوب و عبور نماینده البرز از این خوان سخت شود.

گفتنی است دیدار تیم های گل ریحان البرز و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۴:۱۵ روز سه شنبه ۳۰ بهمن ماه با قضاوت سید علی اصغر مومنی در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر گل ریحان البرز لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی جام حذفی انجام شد و تیم‌های سپاهان و ملوان در قرعه‌ای سخت مقابل هم قرار خواهند گرفت و این مسابقه دوئل جذابی بین ژوزه مورایس و مهدی تارتار خواهد بود!

ملوانی‌ها در بازی رفت لیگ توانستند تیم قدرتمند سپاهان که در آن مقطع از فصل عملکرد شگفت‌انگیزی داشت را در خانه شکست دهند و اولین پیروزی مقابل این تیم را رقم بزنند و به‌عنوان یک تیم سرسخت خود را معرفی کنند.

در بازی برگشت درحالی‌که ملوان از حریف خود پیش افتاده بود و در آستانه دبل مقابل سپاهانی‌ها قرار داشت، طلایی‌پوشان با کامبکی که زدند توانستند شکست بازی رفت را جبران کنند و سه امتیاز مهم را در یک بازی خارج از خانه به دست آورند و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

دیدار جام حذفی سومین تقابل آنها در طول فصل خواهد بود و این مسابقه در دوئل این دو تیم نقش به‌‍سزایی خواهد داشت و برنده این بازی در نهایت با دو پیروزی سربلند از این جدال خارج خواهد شد!

دو بازی قبلی که ملوان و سپاهان مقابل هم قرار گرفتند فنی، جذاب و حساس پیش رفت و با توجه به تک بازی بودن مسابقه حذفی این حساسیت و جذابیت دو چندان خواهد شد و سرمربی‌های دو تیم با برنامه‌های متفاوت به زمین مسابقه خواهند آمد و این یک چالش بزرگ برای آنها خواهد بود تا در تقابل فنی و رخ در رخ بتوانند سربلند خارج شوند و ضربه نهایی را مرگ‌بار وارد کند!

سومین تقابل ملوان - سپاهان حساس‌ترین آن خواهد بود و با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد تا زمان برگزاری مسابقه هر دو تیم به‌طور کامل شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده باشند حساسیت این مسابقه بیشتر خواهد شد!

دیگر خبرها

  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!