Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:15:25 GMT

رسانه ابزار مهمی درجهت توسعه یک کشور است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۲۰۰۶

رسانه ابزار مهمی درجهت توسعه یک کشور است

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: ‌اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی  محمد مهرزاد صدقیانی در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی که درارومیه برگزار شد افزود: در شرایط فعلی که دشمن باجنگ نرم بر علیه نظام در حال تفرقه افکنی است اصحاب رسانه، افسران جنگ نرم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بااشاره به اینکه تغییر وتحولات دنیا باعث شده به نقش رسانه ها بیشتر توجه شود تصریح کرد: رسانه ها از ابزارهای اقتدار هرکشور بوده و در جنگ رسانه ای برای تسخیر و تغییر دلخواه جامعه هدف به کار گرفته می شوند.
صدقیانی بااشاره به اینکه امروزه رسانه ها در دنیا فکر و رفتار انسان را القا می کنند اظهارکرد: نقش رسانه ها در دنیای امروز استراتژیک بوده و ابزار مهمی درجهت توسعه یک کشور هستند.
رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی ادامه داد: توسعه و تقویت جبهه های انقلاب، ‌مصونیت بخشی افکار واذهان عمومی و ترویج و نهادینه سازی امربه معروف ونهی از منکر ،استفاده عالمانه ازنخبگان رسانه ،‌گفتمان سازی وجریان سازی و آموزش سواد رسانه ای ازجمله اهداف اصلی بسیج رسانه ای است.
وی بااشاره به اینکه بسیج رسانه ای استان از سال٩٣ آغازبکارکرده و تاکنون ٢٣٥ عضو دارد تاکید کرد:٣٠هزار اثر به جشنواره ملی ابوذر ارسال شد که سهم استان ٣٨٢ اثربود و دراولین حضور استان در این جشنواره کسب رتبه اول دربخش تیتر از توفیقات استان بود.
صدقیانی افزود:  توجه به محیط زیست و دریاچه ارومیه و توجه به بیاینه رهبر انقلاب از حوزه های جدید است که سال آینده در این جشنواره مورد توجه قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اصحاب رسانه انقلاب دریاچه ارومیه رهبر انقلاب محیط زیست 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفظت محیط زیست آذربایجان غربی  گفت : این تور یکروزه به منظور بازدید خبرنگاران از آخرین وضعیت تالاب های اقماری استان در شهرستان نقده و انعکاس بخشی از اقدمات و دستاورد های اداره کل حفاظت محیط زیست استان با حضور دکتر سعید شهند، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی برگزار گردید .

 حامد برزگری افزود: در جریان این برنامه، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه از آخرین وضعیت تالاب بین المللی شورگل حسنلو ، تالاب بین المللی دورگه سنگی ، تالاب طالقان و تالاب سلدوز شهرستان نقده بازدید کردند. 

وی بیان کرد : خبرنگاران به عنوان سفیران اطلاع‌رسانی، رسالت آگاهی‌بخشی و روایت صحیح از دستاورد ها و اقدامات را برعهده دارند و با بهره گیری از ظرفیت رسانه و در هم افزایی با اداره کل حفاظت محیط زیست استان می توانند در زمینه اشاعه و ارتقاء فرهنگ حفظ محیط زیست تاثیر بسزایی داشته باشند.

با پیگیری های اداره کل حفاظت محیط زیست استان ،  آبگیری  11 تالاب اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه از بهمن 1402 آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد و این تالاب ها از لحاظ وضعیت آبی و زیستگاهی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی