Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بابایی روز دوشنبه در حاشیه رقابتهای فوتبال قهرمانی زیر 17 سال لیگ مناطق کشور در تربت حیدریه طی گفت و گو با خبرنگار افزود: علاقه مندان به حضور در لیگهای حرفه ای در چنین فضاهایی تمام آنچه را که از حیث دانش، بنیه و تجربه فنی دارند در معرض قضاوت و ارزیابی قرار می دهند.
وی ادامه داد: بر همین اساس کارشناسان استعدادیاب فدراسیون فوتبال نیز بهترین فوتبالیستها را انتخاب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر وضعیت فنی و میزان استاندارد بودن زمین بازی هم می تواند کمک خوبی در به منصه ظهور رساندن استعدادهای ورزشی باشد. چمن ورزشگاه آزادی تربت حیدریه از حیث دارا بودن معیارهای استاندارد در سطح خراسان رضوی بی نظیر است.
رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ زیر 17 سال منطقه 6ششم کشور از دیروز با حضور پنج تیم شریعت تربت حیدریه، عالی حرفه ای مشهد، مس کرمان، پیروزی ساری و رایحه سمنان در تربت حیدریه آغاز شده و تا سوم اسفند ماه آتی ادامه دارد.
در نخستین روز این رقابتها تیم پیروزی ساری با نتیجه یک بر صفر تیم مس کرمان را شکست داد و تیم عالی حرفه ای بابک با نتیجه دو بر صفر تیم شریعت نوین صفر را پشت سر گذاشت.
ورزشگاه پنج هزار نفری تربت حیدریه که دی ماه گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد در نخستین فعالیت رسمی خود میزبان رقابتهای فوتبال قهرمانی زیر 17 سال لیگ مناطق کشور است.
تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/6121/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استاندارد خراسان رضوی زمین فوتبال وزیر ورزش و جوانان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه در حال فعالیت هستند.

 رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: تعداد ۳۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، داروخانه، خرده فروشی واکسن، مایه کوبی، درمانگاه، آزمایشگاه و بیمارستان دامپزشکی در شهرستان با دریافت مجوز، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می‌ کنند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد‌های دارو و درمان، مبارزه و بررسی‌ها ارزیابی، نظارت و بازرسی می‌شوند و بخش‌های غیر دولتی دامپزشکی شهرستان، به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود در حال انجام فعالیت بهداشتی هستند.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه