Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: ظرفیت‌های فرهنگی و خبری آستان قدس رضوی رویکرد تمدن سازی را با جدیت و پشتکار دنبال کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید‌رضا فاطمی‌امین قائم تولیت آستان قدس رضوی شب گذشته در مراسم معارفه مدیرعامل جدید موسسه فرهنگی قدس اظهار داشت: آستان قدس رضوی به دلیل انتساب به وجود مبارک حضرت رضا(ع) همواره مورد توجه مردم عاشق و دلداده اهل بیت(ع) و مخاطبان نکته سنج و دقیق بوده و است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رسالت خطیر روزنامه قدس در امر اطلاع رسانی تصریح کرد: این روزنامه با توجه به جایگاه ویژه آستان قدس رضوی ماموریت‌ها و رویکردهای مهمی را پیش روی خود داشته و خواهد داشت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چشم‌اندازی مهم، راهبردی و عملیاتی را برای کشور ترسیم فرمودند که براساس آن، تحقق تمدن نوین اسلامی با تلاش و مجاهدت نهادها، ارگان‌ها و عموم مردم به ویژه جوانان امری امکان‌پذیر خواهد بود.

فاطمی امین افزود: آستان قدس رضوی از جمله نهادهای مهم و تاثیرگذار کشور است که اعتبار و امکانات لازم برای پیشبرد این اهداف کلان و متعالی را در اختیار دارد، بنابراین موسسه فرهنگی قدس به عنوان ارگان اطلاع‌رسانی مجموعه وظیفه‌ای بسیار سنگین و حیاتی بر دوش دارد.

وی در پایان گفت: از ظرفیت‌های فرهنگی و خبری آستان قدس رضوی در حوزه های رسانه‌های مکتوب و مجازی باید بهره کافی را ببریم و رویکرد تمدن‌سازی را با جدیت و پشتکار دنبال کنیم.

در این جلسه همچنین سید نظام الدین موسوی معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و رئیس هیئت مدیره موسسه قدس، ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در موسسه فرهنگی قدس گفت: سال گذشته با تدبیر تولیت آستان قدس رضوی، تجمیع و هم‌افزایی فعالیت‌های رسانه‌ای این مجموعه فرهنگی از جمله موسسه فرهنگی قدس در قالب معاونت ارتباطات و رسانه در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه طی یک سال گذسته تلاش‌های خوبی هم برای رفع مشکلات ساختاری و هم تحولات محتوایی در این موسسه رقم خورد.

وی گفت: در زمینه ورود به عرصه‌های جدید اطلاع رسانی و تهیه و تولید محتوای مناسب و در خور شان روزنامه آستان قدس رضوی با استفاده از طرفیت جوانان و نخبگان انقلابی مشهد اقدامات خوبی صورت گرفته که ان‌شاء‌الله در مدیریت جدید موسسه نیز ادامه خواهد یافت.

رضا خوراکیان مدیرعامل جدید موسسه فرهنگی قدس نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حسن اعتماد تولیت و معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی اظهار کرد: رساندن پیام انقلاب اسلامی ایران به گوش جهانیان و مبارزه با استکبار و استثمار جهانی مهم‌ترین وظیفه رسانه‌های انقلابی است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری و همدلی همه نیروها و مجموعه‌های آستان قدس رضوی بتوانیم گام‌های موثری در امر حساس اطلاع رسانی برداریم.

در این جلسه همچنین از تلاش‌های سیدحمیدرضا طباطبایی که طی یک سال اخیر به عنوان جانشین اجرایی روزنامه قدس فعالیت داشت تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها در این آستان پیوست رسانه‌ای دارد، گفت: در دوره‌هایی که برگزار می‌کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می‌کند و برنامه فرهنگی برگزار می‌شود و در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

حجت الاسلام رستمی، مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) طی سخنانی در دومین روز برپایی نمایشگاه دستاورد‌های وقف با اشاره به موضوع جوانان و رسانه گفت: آستان امامزاده قاسم (ع) با توجه به انتسابی که به قاسم بن الحسن (ع) دارد، رویکرد خود را مبتنی بر نوجوانان و جوانان دارد.

وی با بیان اینکه روایات فراوان ما را به سوی توجه به نوجوانان و جوانان سوق داده است، اظهار کرد: آستان امامزاده قاسم (ع) در دربند پایگاه ویژه برای نوجوانان است و به واسطه حمایت سازمان اوقاف مجموعه امامزاده قاسم به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده است.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: در یکسال دو دوره اعتکاف دانش آموزی برگزار کرده ایم و ۶ هزار نفر متقاضی داشتیم. در دوره‌هایی که برگزار می‌کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می‌کند و برنامه فرهنگی برگزار می‌شود. در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

وی افزود: در برنامه روزه اولی ها، چند ده هزار نفر حضور داشتند. اینکه این مجموعه به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده بخاطر فعالیت رسانه‌ای خوب است. وقتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلا ب به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن اشاره می‌کنند، راهکارش توجه به مقوله رسانه استتاکنون چندین مستند ارائه کرده ایم برای هر کار پیوست رسانه‌ای در نظر می‌گیریم.

مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) گفت: ما به واسطه اقدامات رسانه‌ای ۵۰۰ درصد افزایش زائر داشته ایم و افزایش زائر یعنی افزایش خیر و رشد و بالندگی آستان، لذا عرصه رسانه به شدت اهمیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی