Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشارات روایت فتح نیز در راستای صیانت از آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی در همان ابتدا کتاب‌های فراوانی به نقل از همسران و مادران شهدا را در دستور کار خود قرار داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وقتی مناسبات تقویم جمهوری اسلامی را نگاه کنی سالروز وفات حضرت ام البنین را می‌توان به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا برشمرد، روزی که زنان این سرزمین دوشادوش مردان جنگیدند و به فرموده مقام معظم رهبری «نقش مادران شهدا، نقش همسران شهدا، نقش زنان مباشر در میدان جنگ یک نقش فوق العاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
»
انتشارات روایت فتح نیز در راستای صیانت از آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی در همان ابتدا کتاب‌های فراوانی به نقل از همسران و مادران شهدا را در دستور کار خود قرار داد که به اهم کتاب‌های منتشر شده توسط روایت فتح اشاره می‌شود.  
مجموعه ۱۳ جلدی "مادران" بیان خاطراتی از شهید فرهاد خادم، شهیدان قاضی، شهید غیاثوند، شهید حسن باقری، شهیدان آقاجانلو، شهید علی شرفخانلو، شهید داود سالاری، شهیدان دباغ‌زاده، شهید کامران گنجی، شهیدان جنیدی، شهید علی بلورچی، شهید جهانگیر اصغرزاده و شهید محمدرضا مرادی است که با روایت مادران این شهیدان بزرگوار به رشته تحریر درآمده است.
"حلوای عروسی" جدیدترین کتاب نوشته شده از این مجموعه است که به شرح زندگی شهید محمدرضا مرادی اشاره دارد و به قلم فاطمه دانشور جلیل نگارش شده است.  
برای این کتاب به تازگی توسط انتشارات روایت فتح یک مسابقه اینستاگرامی برگزار شده که علاقمندان جهت شرکت در مسابقه یادداشت نویسی کتاب "حلوای عروسی" می‌توانند به صفحه انتشارات روایت فتح مراجعه کنند.     جلد ۱۱ از مجموعه روزگاران به نام "مادران شهدا" به صورت اختصاصی به ذکر ۱۰۰ خاطره کوتاه از مادران شهدای دوران دفاع مقدس پرداخته است.
مجموعه ۳۴ جلدی "نیمه پنهان ماه" نیز از پرفروش‌ترین کتاب‌های فرماندهان و شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی از جمله شهید چمران، همت، باکری، کاظمی، کلاهدوز، برونسی ... است که با روایت همسران این شهدای عالیقدر به چاپ رسیده است.
مجموعه ۶ جلدی "اینک شوکران" نیز به زندگی عاشقانه ۶ جانباز شیمیایی و اعصاب روان اشاره دارد که داستانی پر از عشق و علاقه را از زبان همسران این شهدای بزرگوار روایت می‌کند.  
کتاب "قصه دلبری" داستان زندگی پر از عشق و علاقه شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی است که به قلم محمدعلی جعفری به نگارش درآمده و هم اکنون یکی از کتاب‌های پرفروش بازار نشر می‌باشد و قلم راضیه تجار کتاب "اسم تو مصطفاست" را که داستانی از زندگی عاشقانه شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده است به رشته تحریر درآورده است و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار نشر شناخته می‌شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتشارات روایت فتح انتشار کتاب مادران و همسران شهدا شهدای مدافع حرم شهدای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب

«رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» عنوان سه کتاب جدید سوره مهر در حوزه نمایشنامه است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

«رازی بین من و تو»، به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی «علی»، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود. ...

«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود. ...

خاطرات شنیدنی یک نفوذی

«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایش‌نامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

«رازی بین من و تو» با شمارگان 300 نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان 500 نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان 500 نسخه در بازار کتاب موجود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ