Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت شهدای پاسدار حادثه تروریستی سیستان‌وبلوچستان در شهرستان دورود برگزار شد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دورود، حجت‌الاسلام سلمان کریمی صبح امروز در همایش گرامی‌داشت شهدای پاسدار حادثه تروریستی سیستان‌وبلوچستان که در مسجد امیرالمومنین(ع)برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب در حمله تروریستی زاهدان اظهار داشت: جمعی از پاسداران غیور که غریبانه شهید شدند برای دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از انقلاب اسلامی جان‌شان را فدا کردند، بعضی‌ها هنوز جایگاه شهید و شهادت را نشناخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دورود عنوان کرد: شهدای ما و خانواده معظم شهدا از اینکه فرزندشان را در راه دین و دفاع از ارزش‌ها تقدیم می‌کنند ناراحت نیستند، به اینکه جوان‌شان در راه صیانت از انقلاب و در راه صیانت از مردم عظیم و عزیز رفته و همیشه و همواره پشتیبان نظام و ولایت بودند، افتخار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حادثه اخیر که پاسداران عزیز این مرز و بوم خون‌شان روی زمین است بعضی‌ها حرف‌های ناجوری می‌زنند، بیان کرد: ناراحتی خانواده معظم شهدا این است زخم زبان‌های خودی را نمی‌توانند تحمل کنند، بعضی حرف خودشان را بلد نیستند بزنند. نسبت به ارزش‌ها و خون شهدا طوری موضع می‌گیرند که نباید انتقام بگیریم. اگر شما نسخه بلد بودید نسخه برای مشکلات مملکت می‌پیچیدید.

کریمی گفت: بعضی از مشاورین مسئولان بیان کردند که ما در رابطه با خون شهدا تقاصی نخواهیم گرفت، این کار شبهه‌ای در ذهن جوانان و افکار عمومی انداخته. به شما چه مربوط است. در چه جایگاهی هستید که برای خون رنگین شهدا تصمیم بگیرید. هدف جوانان عزیز این مرز و بوم این است که از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت کنند روزهای سختی را انقلاب با عظمت پشت سرگذاشته تا به اینجا رسیده‌است.

وی با اشاره به اینکه خون جوانان عزیز، خون پاک شهیدان در هشت سال دفاع مقدس یک کارنامه درخشان است که رقم زدند، افزود: ما شاهد بوده‌ایم زمان انقلاب خون شهیدانی برای استمرار این انقلاب اسلامی ریخته شده. این‌ها رفتند که به ما بگویند که شما هم برای پاسداری از انقلاب و برای پاسداری از دستاوردها کوتاه نیایید. بعضی‌ها را می‌بینیم که در این دوره زمانه محافظه‌کاری می‌کنند.

لرستان| وداع باشکوه مردم بروجرد با شهید بروجی به روایت تصویربدرقه باشکوه پاسدار مدافع حریم وطن در بروجرد؛ شهید بروجی تشییع شدپیکر مطهر شهید حادثه تروریستی زاهدان در شهرستان بروجن تشییع شد

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دورود تصریح کرد: پاسداران و نیروهای نظامی ما یک وظیفه دارند، آن هم این است که از کشور و مردم پاسداری کنند و این کار را هم کرده‌اند. آیا بقیه مسئولین و اقشار مردم در مقابل نظام هیچ مسئولیتی ندارند یا نباید آن‌ها هم در راستای تحکیم این انقلاب اسلامی قدم بردارند؟ هنوز هم باید مثل گذشته محافظه‌کاری کنیم؟ بعضی‌ها در موضع‌گیری‌های‌شان خیلی صریح نیستند. در انقلاب اسلامی یک راه بیش‌تر نداریم در آن راه به‌طرف کمال و سعادت حرکت می‌کنیم. صحبت حق را باید انجام بدهیم حتی اگر به ضررمان باشد.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی در راستای جنگ نظامی با ما شکست‌خورده و توان مقابله با این مردم را ندارد، آن چیزی را که مدنظر و روی کار آورده بحث جنگ اقتصادی است و شما مردم در رابطه با مشکلات جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای، سخنرانی‌ها و نکات بسیار زیادی با این موضوعات از تلویزیون و رسانه‌های مختلف شنیده‌اید.

کریمی بیان کرد: به کوری چشم دشمنان امسال جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی به‌خاطر رشادت‌های مرزبانان، نیروهای مسلح، ارتش و نیروی انتظامی، سپاه پاسداران بسیج، عموم مردم و آگاهی جوانان را گرفته‌ایم، مردم دیدند که 22 بهمن تماشایی رقم خورد و دشمنان ناامید و به‌عقب رانده شدند. آمریکا روبه افول است.

وی با بیان اینکه اولین راه برون‌رفت از مشکلات اسجام و وحدت و همدلی است، افزود: اگر دشمن در 22 بهمن عقب رفت به‌خاطر اتحاد، همدلی و همبستگی همه جریانات سیاسی‌ست، این پویایی نظام است که 230 تشکل سیاسی در کشور کار می‌کنند و از آسیب‌های نظام نیست.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست دورود در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان در رودخانه تیره و مار وره ،سه گروه از صیادان غیر مجاز ماهی دستگیر کردند.
کوروش لشنی افزود:از این متخلفان زیست محیطی بیش از ٣٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و متخلفان برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دورود از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلفات زیست محیطی را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل