Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@20:40:31 GMT

«پارک فن‌آموز اشراق» زنجان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۲۸۰۴

«پارک فن‌آموز اشراق» زنجان افتتاح می‌شود

قاسمعلی قنبری، رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به استناد اساسنامه تاسیس کانون‌های فرهنگی و تربیتی مصوب تاریخ 30 بهمن 68 شورای عالی آموزش و پرورش و نظر به نقش تاثیرگذار کانون‌های فرهنگی و تربیتی در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان روز30 بهمن به عنوان سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و تربیتی و هفته اول اسفند به عنوان هفته گرامیداشت این کانون‌های نامگذار شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و تربیتی نقش بسزایی در امر تعلیم و تربیت ایفا می‌کنند، این هفته را فرصتی مناسب در جهت معرفی و تبیین اهداف کانون‌های فرهنگی و تربیتی دانست و گفت: اجرای جشنواره‌های مختلف، همچنین شرکت در جشنواره‌های کشوری و هدایت دانش‌آموزان در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت آنان جزء برنامه‌های اصلی کانون‌ها است.
رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: در این هفته برنامه‌های متنوعی در کانون‌های استان با عنایت به روز شمار اجرا خواهد شد که برگزاری برنامه تجلیل از فعالین حوزه کانون فرهنگی و تربیتی در روز یکم اسفند در کانون سهروردی از مهمترین‌ آن‌ها است.
وی ضمن اشاره به سایر برنامه‌ها در کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان اشاره تصریح کرد: افتتاح پارک فن‌آموز اشراق کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان با حضور مسئولین استانی افتتاح می‌شود که از ویژگی‌های بارز این پارک فن‌آموز تجهیزات به‌روز برای آشنایی دانش‌آموزان با بحث فیزیک و نجوم است.
قنبری افزود: از دیگر برنامه‌های کانون‌ها برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان در محل کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان اوقات فراغت کانون های فرهنگی و تربیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ احمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر و سالروز تشکیل بسیج این قشر در این هفته، گفت: فلسفه وجودی هفته کارگر تکریم کارگران به عنوان ستون فقرات کشور و پرداختن به موضوعات مربوط به جامعه کار و تولید است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان با اشاره به نقش بی بدیل کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و جنگ ترکیبی اخیر افزود: کارگران همواره در میدان عمل بودند و با تلاش و ایثار در عرصه‌های تولید نقش آفرینی کرده‌اند.

وی در ادامه به مهمترین برنامه‌های هفته کارگر اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای کار و تولید استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارگران در شهرستان ابهر، میز خدمت کارگری (رفع موانع تولید و مشکلات قشر)، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب‌دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی قشر برخی از برنامه‌های پیش رو است.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی