Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@17:47:46 GMT

حمله سگ ولگرد به کودک ۷ ساله (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۲۸۶۷

حمله سگ ولگرد به کودک ۷ ساله (+عکس)

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، آیت صالحی با اشاره به حادثه حمله سگ‌های ولگرد به کودک ۷ ساله در روز گذشته در روستای کوهانی این شهرستان گفت: از ۸ ماه قبل با تمامی دهیاران جلساتی را تشکیل داده و نسبت به اجرای طرح ساماندهی و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد تأکیدات لازم انجام شد.

وی ادامه داد: طرح جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد در روستاها در حوزه وظایف دهیاران بوده و در روستای کوهانی نیز تاکنون با شرکت‌های مجری در دو مرحله قراردادهایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم در روستاها دامداری و کشاورزی است، وجود سگ‌های ولگرد بیشتر به چشم می‌خورد و به دهیاران نیز تاکید شده است هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

صالحی با اشاره به انجام تمام اقدامات بهداشتی در خصوص این سگ گزیدگی و تزریق واکسن هاری، بیان کرد: روستای روهانی به علت نزدیکی به محل دفن زباله‌های شهرستان متأسفانه بیشتر با پدیده سگ‌های ولگرد مواجه است و با تاکید فرماندار و دادستان نهاوند اقدامات ویژه در این روستا انجام خواهد شد.

بخشدار مرکزی نهاوند در پایان ضمن عذرخواهی از اتفاق پیش آمده اظهار کرد: دهیار و اعضای شورای روستای کوهانی از این کودک و خانواده وی دلجویی کرده‌اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سگ ولگرد کودک 7 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌

 سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

* ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

* بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

* انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • ببینید | تصاویر تازه از عملیات جستجوی کودک ٥ ساله غرق‌شده در رودخانه خرسان
  • فیلم| جست‌وجوها برای یافتن کودک پنج ساله چهارمحالی ادامه دارد
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌