Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه فرانسوی، زین الدین زیدان سرمربی اسبق تیم فوتبال رئال مادرید که به عنوان یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران بود، به آبی پوشان انگلیسی چراغ سبز نشان داده و البته درخواست‌هایی نیز برای حضور در تیم چلسی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیدان در اولین صحبت‌های خود با سران باشگاه چلسی، تقاضای ۲۳۰ میلیون یورو کمک مالی کرده است تا بازیکن‌های مورد نظر خود را با خیال راحت خریداری کند.

همچنین او خواهان حفظ بازیکنان فعلی چلسی است تا با استراتژی خود، افکار و تاکتیکش را روی بازیکنان پیاده کند.

گفته می‌شود، مائوریتسیو ساری به دلیل کسب نتایج ضعیف با آبی پوشان، در آستانه اخراج از چلسی قرار دارد، بنابراین در دسترس‌ترین گزینه برای جانشینی او زین الدین زیدان است.

بیشتر بخوانید:

مدیر یک بنگاه نقل و انتقالاتی بازیکن، گزینه سرمربیگری ایران!

پست فيسبوكى كارلوس كى روش + عکس

ستاره رقیب پرسپولیس سرمربی بارسلونا می‌شود

انتهای پیام/

زین الدین زیدان به چلسی می پیوندد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان

«آنچلوتی در یک قدمی شکستن رکورد زیدان»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه آس اسپانیا درباره آمار سرمربی ایتالیایی با باشگاه رئال مادرید است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آنچلوتی با چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق‌ترین سرمربی تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود.آنچلوتی پیش از این به رکورد زیدان با 11 جام قهرمانی به عنوان سرمربی رئال مادرید رسیده بود.

سرمربی ایتالیایی در این فصل در یک قدمی قهرمانی لالیگا قرار دارد و لیگ قهرمانان اروپا هم در نیمه نهایی حضور دارد.

نشریه آس می نویسد که آنچلوتی برای شکستن رکورد میگل مونز سرمربی افسانه ای رئال با 14 قهرمانی به عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه مادریدی است.

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، آنچلوتی با قهرمانی در لالیگا از رکورد زیدان عبور می کند و با قهرمانی در لیگ قهرمانان عدد جام هایش را به عدد 13 می رساند تا تنها یک قهرمانی به شکستن رکورد پرافتخاترین مربی تاریخ باشگاه رئال نیاز داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • (ویدئو) روایت تلخ فریدون زندی از افزایش قیمت نجومی دلار در ایران
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس