Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتقال خون سیستان و بلوچستان، سهیلا خسروی اظهار داشت: این اجتماع برای نخستین بار با حضور طوایف سرگزی، سرگلزایی، سنجرانی، زهروزهی، علی زهی و بیلرانی در زاهدان انجام شد.

وی گفت: این طوایف با پیشنهاد خودشان به منظور فرهنگ سازی برای اهدای خون در میان طوایف مختلف سیستان و بلوچستان پیشقدم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل انتقال خون سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اگر مردم به صورت مستمر و مداوم خون اهدا کنند کمتر با بحران خون رو به رو خواهیم شد و در اینصورت سازمان انتقال خون پاسخگویی مناسبی به بیماران خواهد داشت.

وی گفت: کاهش مراجعان برای اهدای خون زنگ خطر جدی برای سلامت و تامین خون سالم را در استان سیستان و بلوچستان به صدا در آورده است.

خسروی دارا بودن حداقل وزن ۵۰ کیلوگرم، نداشتن سابقه رفتار پرخطر، پایین نبودن فشار خون، دارا بودن حداقل ۱۸ سال تمام و حداکثر ۶۰ سال تمام، برخورداری از سلامت کامل و مبتلا نبودن به کم خونی را از شرایط لازم برای اهدا کنندگان خون عنوان کرد.

کد خبر 4545455

منبع: مهر

کلیدواژه: انتقال خون سیستان و بلوچستان اهدا خون زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بسته این هفته خبر‌های خوش به موضوعاتی همچون توسعه شبکه فیبر نوری، آبگیری سد‌ها در بارندگی‌های اخیر، مقام سوم سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کوراش کشور و جاذبه‌های تجاری منطقه آزاد چابهار برای کشور تاجیکستان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر