Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، هادی سلامات مدیر کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان در حاشیه بازدید از کشتی در جمع خبرنگاران اطهار کرد: ٦٥ هزار تن جو جهت تنظیم بازار نهاده‌های دامی از آلمان در بندر امام خمینی ماهشهر بارگیری شد.

وی افزود: ما نسبت به سال قبل بیش از ٥ برابر افزایش واردات نهاده‌های دامی داشتیم و سال آینده بازهم بیشتر از این واردات خواهیم داشت که این واردات شامل کنجاله سویا، ذرت و جو دامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامات در رابطه با نحوه انبارداری این نهاده‌ها خاطر نشان کرد: انبارهای ملکی در شهرستان شوش به این منظور قرار دارد اما انبارهای بندر استیجاری است که هر کشتی ٨ هزار تن روزانه تخلیه می‌کند و در انبارها قرار می‌گیرد که بخشی از آن هم پس از تخلیه به آدرس مرغداری‌ها و دامداری‌ها ارسال می‌شود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان خوزستان با اشاره به قیمت نهاده‌های دامی در بندر گفت: قیمت فروش جو ١٥٠٠، ذرت ١٥٠٠ و کنجاله ٢٦٠٠ تومان است.

وی تصریح کرد: در مقطعی که مشکل حمل و نقل پیش آمد چالش داشتیم اما در حال حاضر مشکل حمل نداریم. سیستم حمل به دو شکل صورت می‌گیرد یکی روباری است و روش دوم این است که پس از انبار شدن نهاده، توسط شرکت‌های حمل ارسال می‌شود.

سلامات عنوان کرد: ما به عنوان تنظیم بازار کار خود را انجام می‌دهیم اما برخی مشکلات در کارها وجود داشته است. هم ما و هم بخش خصوصی به خوبی در این زمینه کار کرده‌ایم اما جو روانی در این مورد وجود دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

دریافت 12 MB کد خبر 6097976

دیگر خبرها

  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم