Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "حمیدرضا خانپور" مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با تشکیل دومین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری پرونده 16 قرارداد راکد سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

خانپور اظهار داشت: در راستای تعیین تکلیف قراردادهای منعقده با متقاضیان سرمایه گذارای که به هر نحوی اراضی واگذار شده به آنان راکد مانده و موجب عدم اجرای تعهدات قراردادی شامل عدم ساخت و ساز و دیون مالی شده است با تشکیل جلسه ای در هیئت حل اختلاف و داوری با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: براساس نظر هیئت داوران از مجموع 20 هکتار از اراضی واگذار شده به متقاضیان سرمایه گذاری، 5/5 هکتار که شامل شش پرونده قرارداد راکد است منتج به تائید فسخ قرارداد شد و 5/14 هکتار آن که مربوط به 10 پرونده راکد می باشد منتج به اعطای مهلت برنامه زمانبندی جهت تکمیل ساخت و ساز، فسخ مشروط گردیده و یا جهت نصب ماشین آلات و راه اندازی و یا پرداخت بدهی، شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین خاطر نشان کرد: تاکنون تعداد 90 فقره قرارداد راکد پس از اعطای مهلت و عدم انجام تعهدات، فسخ شده که از این میان بالغ بر 116 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی در این راستا آزادسازی شد و اراضی آزاد شده در راستای جذب سرمایه گذاران صنعتی، مجددا واگذار شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین ساخت و ساز سرمایه صنایع کوچک مدیر عامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه جایدشت ایجاد شده است ، گفت: در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی ، ۱۸۲ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است.
مسعود عظیمی افزود: شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه گذار است و فعال سازی ناحیه صنعتی جایدشت در برنامه قرار دارد.
وی افزود: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره بردار برای ۴۶۰ نفر در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد اشتغال ایجاد کرده است.
عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر جاده فارس با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است ، بیان کرد: توسعه زمین‌های شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: از واحد‌های صنعتی که هم اکنون مراحل پایانی ساخت و ساز را طی می‌کند، ۲ واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر است که نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.
شهرستان فیروزآباد در جنوب فارس و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد