Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با دپوی ۱۷ هزار تن گوشت در بندر شهید رجایی گفت: بخشی از این گوشت‌ها در حال ترخیص است. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری تسنیم در مورد خبر دپوی 17 هزار تن گوشت در گمرک شهید رجایی گفت: با انتشار خبری مبنی بر دپوی 17 هزار تن گوشت در گمرک شهید رجایی بررسی‌های لازم صورت گرفت و مشخص شد که بخشی از این محموله‌ها در حال ترخیص و بخشی در حال طی کردن مراحل قانونی برای ورود به کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در رابطه با دپو و قاچاق کالاها در گمرکات، لازم است گزارش از گمرک به عنوان ضابط قضائی سازمان تعزیرات در مورد تخلف در مورد تخلف به این سازمان ارسال شود تا شعب تعزیرات حکومتی به تخلفات اعلامی رسیدگی کنند، افزود: تاکنون گزارشی در مورد دپوی این 17 هزار تن گوشت از گمرک شهید رجایی دریافت نشده، بنابراین این محموله‌ها در حال طی کردن روال قانونی است.

گرانی گوشت به قاچاق دام ربطی ندارد؛ آقایان آدرس غلط ندهند   دادستان هرمزگان: واردکنندگان عمداً 17هزار تن گوشت را دپو کردند   فروش اجباری گوشت و مرغ،‌ بازی جدید دولتی‌ها با مردم   گوشت موردنیاز 6 ماه استان تهران در گمرک؛ چرا به تعزیرات گزارش نشد؟   اختیار "فروش اینترنتی گوشت تنظیم‌بازاری" در دست‌ گرانفروشان؟

 

انتهای پیام/

R1397/P/S2,20/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت گوشت سازمان تعزیرات حكومتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت گوشت سازمان تعزیرات حكومتی قیمت گوشت سازمان تعزیرات حكومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه