Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@17:57:27 GMT

رشد ۴ درصدی پرداخت صدقات در خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۷۳۷

رشد ۴ درصدی پرداخت صدقات در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه نیکوکاران با مشارکت در طرح‌های صدقات، زکات، اکرام ایتام و محسنین و سایر طرح‌های حمایتی کمیته امداد زمینه توانمندی خانوارهای مددجو را فراهم می‌کنند، افزود: باوجود تمامی مشکلات اقتصادی، کمک‌های مردمی در پنج‌ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال ۹۶، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد را نشان از حسن اعتماد عمومی به این نهاد دانست و افزود: کمک‌های مردمی و نذورات نیکوکاران بر اساس نیت خیرخواهانه آن‌ها هزینه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با اشاره مشارکت بیش از ۲۵ هزار حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، خاطرنشان کرد: مشارکت حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین طی امسال به حدود ۱۶ میلیارد تومان رسیده که این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.
الهی راد با اشاره به شیوه‌های نوین پرداخت کمک مردمی به نیازمندان، گفت: این طرح با همکاری و مشارکت همراه اول، رایتل و ایرانسل در حال اجرا است به این طریق که هم‌وطنان می‌توانند با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷*کمک‌های خود را برای نیازمندان ارسال کنند.
وی افزود: خیران می‌تواند با واردکردن پیش کد تلفن استان ۰۵۸ همراه با این کد وجوهات موردنظر خود را به‌حساب کمک‌های مردمی این استان واریز کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن صدقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.

حمید باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی