Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@07:28:03 GMT

برپایی یازدهمین جشنواره پژوهش در مدیریت شهری

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۸۴۰

سرپرست مرکز مطالعات شهرداری تهران گفت: یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در ۹ محور اصلی و با شعار تهران به سوی ۱۴۰۰ خرداد سال ۹۸ برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، میثم بصیرت افزود: شناسایی، تبادل و ترویج یافته‌های علمی و تجارب جهانی حوزه مدیریت شهری مهمترین هدف شکل گیری این جشنواره است وسال آینده محور ویژه این کنفرانس برند شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی تکریم پدیدآورندگان آثار در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری و تقویت کاربست پژوهش‌های نظری و دستاوردهای علمی از دیگر اهداف این جشنواره هستند.

بصیرت با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در ۹ محور تخصصی گفت: زیرساخت‌های مدیریتی و توسعه شهری، مالی و اقتصاد شهری، اجتماعی و فرهنگی، کاربست پروژه‌های پژوهشی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، معماری و شهرسازی، ایمنی و بحران از جمله محورهای تخصصی این جشنواره هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری شعار امسال را «به سوی تهران ۱۴۰۰» دانست و اظهارکرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف کتاب، مقاله، پایان‌نامه و طرح پژوهشی تا نیمه فروردین ۹۸ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند همچنین برای شرکت در کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی تا نیمه اردیبهشت سال آینده اقدام کنند و از امکانات این جشنواره بهره‌مند شوند.

بصیرت با بیان اینکه جشنواره سال آینده شامل چهار بخش اصلی خواهد بود، گفت: بخش اول آثار افراد حقیقی، بخش دوم مربوط به افراد حقوقی و بخش سوم نیز کنفرانس است که با عنوان برند شهری و با شعار به سوی تهران ۱۴۰۰ و آخرین بخش نیز کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی است که داوری و برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، بصیرت خاطرنشان کرد: حرکت به سوی شهری برخوردار از پایداری مناسب و مناسبات صحیح و متناسب با ابعاد و ویژگی‌های ترسیم شده در اسناد فرادستی، نیازمند انجام مطالعات و پژوهش‌های گسترده، کاربست دستاوردهای تحقیقات و بهره گیری از نوآوری در مدیریت کلان شهر تهران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر در حاشیه نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم با حضور ۲۵۰ نفر از حافظان قرآن کریم در مازندران، افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور در استان مازندران برگزار شد.

وی بیان کرد: این دوره برای اولین در دو حوزه امتحانی بابل و ساری این آزمون برگزار شد که افزایش حوزه آزمون مورد استقبال حفاظ قرآن کریم استان قرار گرفت.

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد؛ در این دوره آزمون ۱۹۰ نفر خواهر و ۵۸ نفر در رشته‌های ۱۰و۲۰ و ۳۰ جز شرکت کردند که در صورت کسب حد نصاب نمره به مرحله دوم (مرحله آزمون شفاهی) را ه یافته و موفق به دریافت مدرک تخصصی درجه ۱ الی ۵ خواهند شد.

وی ادامه داد؛ این مدارک معادل مدرک تحصیلی دیپلم، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا بوده دریافت کنندگان از امتیازات قانونی این مدرک برخوردار خواهند شد.

این مسئول ارشد قرآنی استان ادامه داد؛ نسبت به سال قبل بیش از ۳۰ درصد افزایش ثبت نام داشتیم که این استقبال و ثبت نام حافظان قرآن کریم استان قابل توجه می‌باشد.

وی اضافه کرد؛ جوان‌ترین شرکت کننده این دوره متولد سال ۱۳۹۴ از ساری و در رشته ۱۰ جز بوده و مسن‌ترین آنها متولد سال ۱۳۳۹ از شهرستان قائمشهر در شته ۱۰ جز است.

حجت الاسلام رمضانی با بیان حدنصاب قبولی جهت مرحله اول آزمون حفظ خاطر نشان کرد؛ حافظان ۱۰ جز ء کسب حداقل ۳۰ امتیاز برای متقاضیان مدرک درجه ۵، حافظان ۲۰ جز کسب حداقل ۶۰ امتیاز برای متقاضیان مدرک درجه ۴، حافظان ۳۰ جز ء: کسب حداقل ۱۰۵ امتیاز برای متقاضیان مدرک درجه ۳، حافظان ۳۰ جز (جهت دریافت مدرک درجه ۲ و ۱) کسب حداقل ۱۲۰ امتیاز است.

کد خبر 6095460

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • برپایی نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی