Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سها عدالت خراسان شمالی گفت: پرداخت سود مرحله دوم سهام عدالت در گرو‌ه‌های مختلف از چندی پیش آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود سود سهام برای بیش از ۷۳۰ هزار نفر از مردم استان تا پایان سال پرداخت می‌شود. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

ابراهیم قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد٬ اظهار داشت: تا کنون توزیع سود مالی سال 96 برای مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی در سال جاری انجام شده و مبلغ 21 میلیارد تومان تا کنون برای افراد تحت پوشش واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سود 175 هزار تومانی سهام عدالت تا پایان سال پرداخت می‌شودمشمولان هنوز مالک سهام عدالت نیستندآزادسازی سهام عدالت برای سال نو

وی افزود: مرحله دوم سود مالی سال 96 هم از 18 دی ماه آغاز شد و 30 میلیارد تومان سود سهام عدالت روستاییان و عشایر پرداخت شده است. در این مرحله بیش از  30 میلیارد تومان به حساب 326هزار و 539 نفر از روستائیان و عشایر استان سود سهام واریز شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سها عدالت خراسان شمالی خاطر نشان کرد: سود سهام عدالت اقشار دیگر نظیر کارگران و بازنشستگان٬ که تعدادشان بالغ بر 280 هزار نفر است که مبلغ آن در حدود 26 میلیارد تومان تا پایان سال واریز می‌شود. هر فرد در این گروه نزدیک به 93 هزار تومان سود دریافت می کنند. تا پایان سال تعداد 731.441 نفر از مردم استان که سود سهام عدالت شامل آنان می‌شود٬ پرداخت خواهد شد.

قربانی با بیان این مطلب که افراد فقط در یک گروه برای دریافت سود سهام عدالت معرفی می‌شوند٬ گفت: افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی که در سامانه سهام عدالت روستایی نیز هستند٬ فقط سود یکی از سهام‌ها را دریافت می‌کنند و چون ثبت نام این افراد در عنوان تحت پوشش نهادهای حمایتی بوده‌ است٬ همان مبلغ اولیه را دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: افرادی که برگه سهام عدالت دارند اما نام آنان در سیستم سهام عدالت نیست٬ به علت مشکلات ثبت نام اولیه است. این افراد در ابتدا اسم تمام اعضای خانواده را در سامانه ثبت نکرده‌اند. در این خصوص فرم‌ها اصلاح شده و به سامانه مرکزی هم ابلاغ شده است و منتظر ابلاغیه ستاد مرکزی هستیم. افرادی که بعد از فرایند سهام عدالت به دنیا آمده‌اند نیز تا کنون در زمره جاماندگان محسوب شده و فعلاً سود سهام عدالت شامل حال آنان نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سها عدالت خراسان شمالی در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که شماره حساب شبا را با تاخیر و یا با مشکل وارد کرده و به تازگی اصلاح کرده اند٬ در جریان واریز سود مرحله دوم سهام عدالت٬ سود این افراد با احتساب سال‌های 95 و 96 واریز می‌شود.

انتهای پیام/ن

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟

ابراهیم بازیان درباره موضوع انبوه پیامک‌ها برای ثبت نام سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: مردم توجه داشته باشند همانطور که بار‌ها گفته شده ثبت‌نام سهام عدالت جاماندگان تنها شامل ۵ میلیون نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و تعدادی از ایثارگران می‌شود. اساسا تشخیص اینکه چه فردی جزو جاماندگان سهام عدالت می‌شود با وزارت رفاه بوده و شرایط را این وزارتخانه تعیین کرده است.

وی تاکید کرد: بررسی و تشخیص این موضوع بر عهده وزارت رفاه است و اگر فردی مشمول سهام عدالت جاماندگان نشده می‌تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه منتقل کند.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه به زودی بسته پرتفوی سهام عدالت جاماندگان را ارائه می‌کنیم و هرگونه واگذاری‌های جدید سهام عدالت منوط به دارایی دولت، ادامه داد: به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام (ارائه سهام به ۵ میلیون مشمول) به ایستگاه پایانی می‌رسد به شرط اینکه پرتفوی پیشنهادی را از محل دارایی‌های دولت فراهم و بتوان این سهام را واگذار کنیم.

بازیان گفت: وزارت رفاه شرایطی را تعیین کرده که هر فردی واجد آن شرایط باشد مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند، در نهایت اگر فردی بر این باور است که شامل شرایط دریافت سهام عدالت جاماندگان است می‌تواند اعتراض خود را به مجموعه وزارت رفاه که متولی این موضوع هست، منتقل کند.

وی در پاسخ به این سوال که بنابراین واگذاری سهام عدالت با مدل سال ٨۵ که طیف وسیعی از جامعه مشکل دریافت سهام عدالت می‌شدند، تکرار نخواهد شد، تاکید کرد: دولت هیچ تعهدی نسبت به واگذاری سهام به تمام مردم ندارد چراکه واگذاری سهام ناظر به وجود منابع است، اگر منابع اجازه دهد سیاست‌های دولت و در واقع سیاست مجموعه حاکمیت، این بحث را رقم می‌زند. تاکید می‌کنم که شرط هرگونه واگذاری دارایی و منابع دولت است و براساس آن می‌توان در این باره سیاست‌گذاری کرد.

منبع: ایسنا

tags # سهام عدالت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد